zaterdag 23 juni 2012

Challenge each card is unique.


De challenge van ECIU van Bianca deze maand is een kolfje naar mijn aard. Helemaal mijn ding en ik kon me dus ook lekker uitleven. De bedoeling is om aan de hand van een schilderij in je huis inspiratie te vinden en er een kaart van te maken. Nu zijn alle schilderijen in mijn huis ooit door mezelf geschilderd, zijde en acryl/olie verf schilderingen, dus dat was even vreemd, inspiratie vinden in een eigen schilderij. Ik koos voor 1 van mijn lievelings schilderijen. 

Dit is een deel van  een 2 luik, in 1995 gemaakt. 

Een  zijdeschilderij,  na het schilderen  bewerkt met textiel materialen.  Bij het maken van de kaart heb ik op canvas papier met acrylverf  een basis geschilderd en daar een deel uitgezocht wat een beetje overeen kwam met het schilderij. 

Met vage bewerkingen de vrouw aangebracht. Omdat de vrouw op het schilderij ook vaag is ben ik in de kaart bewerking ook heel vaag gebleven. Er zit glas voor het schilderij, dus moeilijk foto's maken. 

En dit is het geworden. 



Zelfs de lijst heb ik in de kaart meegnomen.  Bedankt Bianca voor deze leuke uitdaging. 
****
The challenge of this month at ECIU from Bianca is totally my thing and so I hat a great time making it. The intention is, to make a card on the basis ore finding inspiration of a painting in your home. Now all the paintings in my house are painted by myself, silk and acrylic / oil paintings, so that was a bit strange, finding  inspiration in my own paintings. I chose 1 of my favourite paintings. This is part of a 2 hatch, made in 1995​​. A silk painting , after painting I worked with textile materials. In making the card I started on canvas paper with acrylic paint and there painted a base. I choose a  part which is corresponded to the painting. With vague edits I made the woman. Because the woman in the painting is also vague, I remained in the card processing also vague. And this is the card. I even took the frame off the painting into the card. Thank you Bianca for this fun challenge.
****
Die Herausforderung dieser Monats bei  ECIU von Bianca ist genau mein Still, also hatte ich viel Spaß beim basteln. Die Absicht war, auf  Grundlage eines Gemäldes in dein Haus, Inspiration zu finden um eine Karte draus zu machen. Nun sind alle Bilder in mein Haus von mir selber jemals gemalt, es sind Seide und Acryl / Öl-Malerei Gemälde, also war es anfangs ein wenig fremd  Inspiration zu finden in meine  eigenen Malerei. Aber ich entschied mich für eines meine Lieblings-Gemälde. Dies ist ein Teil einer 2 Luke, im Jahr 1995 gemacht. Ein Seide Gemälde,  nach dem Malen arbeitete ich weiter drauf mit textilen Materialien. Bei der Herstellung der Karte, habe ich eine Bais gemacht auf Leinwandpapier mit Acrylfarbe. Davon habe ich  ein Basisteil gewählt welches mein Gemälde ein wenig entsprach. Mit vagen Bearbeitungen habe ich die Frau gemacht. Weil die Frau in das Gemälde auch vage ist,  bin ich  in der Karten-Processing auch noch  vage geblieben. Und das ist es geworden. Auch die Liste des Gemäldes habe ich die Karte mitgenommen. Danke Bianca für diesen Toller  Herausforderung.

Groetjes van Janine


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...