zaterdag 15 oktober 2011

Vilten met Jolette deel 2

En daar was ze weer, super gezellig. Jolette kwam weer vilten. 


En... deze keer was het droog buiten en.. binnen. Niet alleen omdat het zonnetje lekker scheen en het in de serre heerlijk vertoeven was, maar het lek is gevonden en gerepareerd. Yes!!!! Eindelijk. 
Maar daar ging het niet om, ons viltdagje deel 2. We hebben al besloten dat we er een terugkerend gebeuren van maken. Alleen ruilen we de plekken eens om. Dus de vlg keer ga ik naar Jolette. 
We hadden (lees de strenge juf) vanalles om het programma staan, maar we hebben het bij een dubbele bloem met stam en blad gelaten. 


Tijdens de lunch hadden we nl besloten om naar mijn viltwinkel te gaan. Jolette wilde nl een voorraadje aanleggen. En omdat we toch spontaan een viltclubje voor 2 ☺  hebben opgezet, komen die andere projecten nog wel aan de beurt. Dit is mijn vilt hartje van de vorige keer, nu geheel klaar. 
En de bloem na het drogen. 


Oh ja, dit moet ik ook nog even laten zien. Jolette heeft me  de vorige keer zo verwend met leuke knutsel spulletjes, allemaal versierd met haar eigen werkjes kijk maar. 


En dit geweldige boekje!! Oh wat vind ik dit mooi. 


En deze Label wil ik ook nog even laten zien.



Kreeg ik van Godelieve, als dank voor mijn gastschrijverschap bij DIOL. Super lief!! Bedankt Godelieve. 
****
Today was another felt day with Jolette. And w where lucky, not only dry outside, also inside because the conservatory is repaired. The leek is found, yeahhh. At last.
Today we made an flower, we wanted to make some more, but during lunch we said we where going to my favorite felt shop. And because we decided that we open an felt club for 2 ☺, the other things I had on the agenda, will be make another time.
Here I show my heart from next time, now ready. And this is what I forgot to show last time. Jolette gave me some presents, and this little book. So great, I love it.
And the last photo is from a card I’ve got from Godelieve, a thank you for my guest writer at DIOL.
 ****
Heute kam Jolette wieder filzen. Und mein Wintergarten war trocken, den das Lek war gefunden. Herrlich, endlich!!
Heute haben wir eine Blume gefilzt. Wir wollten eigentlich mehr machen, aber Jolette wollte gerne nach mein Filz laden  Ein Vorrat Filz kaufen. Und weil wir beschlossen haben ein Filz Klub ☺ zur zweit zu öffnen, kommen die andere Projekten das nächste mal an der reihe. Ich will auch noch gerne die schöne Geschenken zeigen die Jolette mir mitgenommen hatte. Ein so schönes kleines Buch und viele Bastel Sachen. Super lieb von ihr. 
Und das letzte Foto ist von der Post denn ich bekam von Godelieve, ein Dankeschön für meine Zeit als gast Schreiber bei DIOL. Super lieb von ihr.

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...