woensdag 7 september 2011

Klapbaar thee doosje / Little teabox

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een 'thee-caholic' ben. Ik drink de hele dag door thee en natuurlijk niet van die zakjes ( zei ze heel oneerbiedig) maar echte losse thee!! Hmmm, heerlijk, in 100 verschillende smaakjes. En als ik dan op bezoek ga bij iemand die ook dol op thee is nou... dan weet ik wel wat ik als klein geschenkje meeneem. 


Dit uitklapbaar theedoosje is  met Debbbie Mumm stof bekleed. 


En op een theetafeltje in het midden, met tafellaken en kantrandje (☺) staat een klein thee serviesje. 
De doorsnede van het dienblad is 4 cm. Nou dan weet je wel hoe groot de rest is. 
En aan mijn naamlabeltje, een klein zilver charm, in de vorm van een theezakje. Ja, ik moet natuurlijk wel in stijl blijven. 




Ik vind het super grappig, nu maar hopen dat de bezoekende theedame het ook leuk vindt? 
***

Everybody who knows me a bit knows that I'm a 'tea-caholic'. I drink tea all day long, and not those silly teabags, put the real one. I have over 100 ( not ☺) different flavours. Hmmmm, love it!! And when I pay a visit too somebody who just like me,  likes tea a lot, I know what to take with me. This little folding tea box is decorated with Debbie Mumm fabrics. In the middle a little table, with table cloth, and on the table a little tea set. The tray has a section from 1 and a half inch. So you know how little the set is. I like this one especially, it is real fun making this. So I hope the visiting lady likes it too? 

***
Jeder der mich ein wenig kennt weis das ich ein 'Tee-caholic' bin. Trinke denn ganzen tag Tee, und nicht diese kleine Tee Säckchen, aber den richtige losem-Tee. Ich habe über 100 (nicht ☺) Aromen. Herrlich, ich liebe Tee. Und wenn ich dann ein Besuch bringe an jemanden wovon ich weis das die genau so gerne Tee hat, weis ich was ich mit nehme werde. Dieser kleiner gefalten Schachtel ist bekleidet mit Debbie Mumm Stoffen. Und in der Mitte steht ein kleiner Tee tisch mit decke und da drauf ein kleines Tee-Set. Das Tablett hat nur ein durchschnitt von 4 cm, dann wisst ihr wie gross der Set ist. Ich mag dieser art von Schachtel super gerne, jetzt hoffe ich das die Dame es auch mag?  

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...