donderdag 19 januari 2012

Swapp

Deze staat al een tijdje klaar, maar ja een swapp houdt in dat er nog iemand iets maakt en dus wacht ik braaf totdat de ander ook klaar is. Maar vandaag om 10 uur worden de kadootjes uitgewisseld. Dus terwijl wij aan de thee en koffie zitten verschijnt dit logje. 

May maakt nl een van haar beroemde Maxima tassen voor mij. Ze maakt ze echt super mooi!! 
Maar goed, May wilde een doos waarbij  er een link naar haar hobby het quilten zou ontstaan. Dat was in het begin echt nadenken hoor. Ik wilde er geen bonte kermis van maken wat het toch snel kan worden, dus koos ik voor een andere uitstraling. Ik gebruikte o.a Art journey stempels om het linnen, die quilt touch mee te geven.
Ik heb weer gekozen voor de klapdozen, de dubbele klapdoos. 

Ik vind klapdozen maken zo leuk, omdat je er zoveel extra aan mee kunt geven. In deze doos zit  in het midden  een mini naaikistje, ook zelf gemaakt.

 Het kistje  is maar 5 cm groot en de meeste spulltetjes  in het naaikistje maakte ik zelf.



Deze keer heb ik de verschillende dozen niet in elkaar geplakt. Op deze wijze kunnen ze  elk apart gebruikt worden. En het staat leuk vind ikzelf.  

En dit is de tas die ik kreeg van Mai, kijk en bewonder want ze is geweldig!










En ook nog een zakdoektasje voor drin. Leuk toch! 


Geweldig vind ik de tas,  gewoon prachtig! May heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk dank! Ik ben er super , super blij mee!!
****
I had another swap with May, she makes beautiful bags so we agreed, she makes me a bag and I make a box for her. The box hat to be related with her crafting, quilting. So I choose to make an double folded box, and stamped stitch images on the fabric. Inside the inner box I made a little stitch box, only 2 inches big. The stuff in the little box I  almost made everything myself. This time I didn’t choose to glue the boxes in each other, I think it looks quit cute this way. And the last photos you see the bag, May made for me. It is just wonderful, i love it!!! 
***
Ich habe einen Tausch mit May vereinbart, May macht super schöne Taschen also macht sie eine Tasche für mich und ich eine Schachtel für sie. Leider kann ich die Tasche noch nicht zeigen, den wir sitzen gerade an Tee und Kuchen und tauschen unsere Geschenken aus. ☺ 
Ich habe eine doppelte falt Schachtel gemacht, und weil May wollte das die Schachtel etwas von Quilten zeigt, habe ich es ein paar stempel benutzt um diese Accenten zu geben. In die innere Schachtel sitzt dann auch noch ein winzig kleines Näh Kästchen, nur 5 zm gross. Und die Sachen drin habe ich meist auch selber gemacht. Ich habe sie diesmal nicht ineinander geklebt weil ich denke so  sieht es auch cool aus. Nun hoffe ich das May zu frieden ist. Die letzte Fotos zeigen ihre wunderbare Tasche die sie gemacht hat. Einfach ein traum!!!! Danke dir liebe May!!  

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...