woensdag 12 januari 2011

Hearts

Ik heb nog een paar hartjes gevilt, die ik nog even wilde laten zien. Ik moet dringend nieuwe vorm wol halen, want ik kan niet verder en ik begon net de smaak te pakken te krijgen. ☺




Ik word enorm geinspireerd door Paulette van Beedeebabee. Ze naait hartjes van vilt en borduurd, dekoreerd ze dan op allerlei leuke wijze.  En Rebecca maakt ook zo'n leuke hartjes, kijk maar eens op haar blog Vintage fairy talesIk houd meer van het 'laat maar gaan', dus niet zo netjes allemaal.  maar zoals gezegd,  deze dames  inspireren mij.




I've felted a vieuw more hearts witch I would like to show you. I've got to buy some new wool because I can't going on. To bad, I was just on a roll.☺  I'm inspired by Paulette from Beedeebabee. Ze makes little hearts and decorated / stiches them so beautiful. And Rebecca,  from Vintage fairitales, makes also such nices little hearts. Like I said, these ladies inspire me, so perhaps take a look your self. 
                                                                          ****
Ich habe mal wieder ein Paar Herzen gefilzt und die wollte ich noch zeigen hier. Ich muss dringend neue Form Wolle kaufen, denn ich kann nicht weiter. Schade den ich war gerade gut drauf. ☺
Ich bewundere die arbeit van Paulette von Beedeebabee sehr. Sie macht kleine Herzen und dekoriert sie wunderbar mit ihre Stickerei. Und Rebecca von Vintage fairy tales, macht auch solche hübsche kleine Herzen. Ich bin mehr von das "alles nicht so gerade machen",  aber wie gesagt, diese Blogger Damen inspirieren mich sehr. Vielleicht schaut ihr mal rein bei Sie. 

                                                    Best wishes from Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...