donderdag 17 februari 2011

Let Loose ready!!

De laatste les van Let Loose, de online cursus van Marits paperwork zit erop. Mijn boek is klaar. 


En ik kan jullie zeggen,  ik ben verslaafd aan het maken van boeken. Wat is dit leuk om te doen. En je kunt hier zoveel meer mee. Ik zal toch echt wat minder moeten slapen 's nachts als ik alles maken wil wat in mijn hoofd zit. Maar gelukkig hebben we tijd dus dat komt vast goed. Hier laat ik jullie dus mijn boekwerk zien. Marit heel hartelijk dank voor een te gekke cursus. En mijn mede cursisten heel erg  bedankt voor de inspiratie, voor het nieuwe dingen leren, de leuke kommentaren en voor het delen van al jullie werk. Top!!
 

My last lesson of  Let Loose is done. My book is ready. Thanks Marit from Marits Paperwork for this great online seminar.  I'm hooked at making books. This is so fun to do and you can make so  much more off this. I really have to sleep less in the night, if I want to make all the things that are in my head. ☺ But I have the time so it will be Ok. I show you here my book. Marit thanks a lot for this great course, and to my fellow students also a warmth thank you for the inspiration, for the nice comments and for me learning new things trough you. It was a great event. 
                                                                       ***
Der letzte Eintrag von der Kurs Let Loose ist vorbei. Mein Buch ist fertig. Und ich bin total verliebt in Bücher machen. Danke Marit von Marit paperwork, für dieser super online Kurs. Dies ist so toll um zu machen, ich werde weniger schlaffen mussen nachts wenn ich alles was in mein Kopf sitzt auch machen möchte. ☺ Aber ich habe ja die Zeit also wird das bestimmt gelingen.  Danke Marit für all deine Hilfe und auch ein ganz liebes Dankeschön an meine Mitstudenten für alle Hilfe, Inspirationen, nette Kommentaren und alles was ich neu dazu gelernt habe. Es war Top. Ich zeige euch hier noch mein Buch. 
Greetings,  Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...