zaterdag 6 april 2013

Jammer / to bad


Terwijl veel bloggers zich nu  vermaken op het Art Specially event ( had ik ook bij kunnen horen ) zit ik thuis en herstel van een flinke griep. Geen AS dit jaar voor mij. Maar er zijn ergere dingen en gelukkig krijg ik langzaam aan weer plezier in het freubelen. Voor nu even  vooral werkjes  welke ik zo weer kan neerleggen. Zoals de broches gepunched van organza. Ik blijf ze leuk vinden.



While many bloggers now are entertained on the Art Specially event (I should be there too)  I’m sitting  at home, recovery from the flu. No AS for me this year. But there are worse things, and thankfully I slowly get my pleasure back while crafting. For now just small things, witch I can lay down quickly when I’m tired. Like the brooches punched with organza. I still like them.
***********
Während viele Blogger jetzt auf das Art Specially Event sich amüsieren (ich hatte auch da sein können) sitze ich zu Hause und Erhole mir von einer schwere Grippe. Kein AS für mich in diesem Jahr. Aber es gibt Schlimmeres, und zum Glück habe langsam wieder Freude am Basteln. Erst mal wieder kleine Sachen, die ich so wieder hin legen kann wenn ich müde bin. So wie  die Broschen aus Organza gepunched. Ich mag sie immer noch. 

groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...