woensdag 20 februari 2013

Punched a Bookcover



Herinneren jullie zich deze nog? 

Mijn eerste punchwerk thuis gemaakt. Ik heb de bloemen nog ietsje aangezet met de naaimachine en er een boek omhulsel van gemaakt. 
Voor/front/vorne

achterkant/ back/ hinten



Ik heb niet zo’n goede camera als velen van jullie hebben, dus het was moeilijk de kleuren goed te “vangen”. In het echt ziet het er zo levendiger uit en het glanst en sprankelt... maar ja… das vaker zo met wat ik fotografeer. Ik ben in elk geval weg van deze kleuren en texturen. 



Mission completed!

****
Do you still remember this one?
My first home made ​​punch work. I have slightly stitched  the flowers with  the sewing machine and made a book cover. I do not have a very good camera as many of you have, so it was hard to "catch" the colours. In real life it looks so lively, but yeah ... that happens often with what I photograph. I am, in any case, blown  away from these colours and textures. Mission completed!

*****
Erinnert ihr euch noch an dieses Foto?
Meine erste Machin Punch Arbeit. Ich habe die Blumen noch leicht mit der Nähmaschine gestickt und ein Buchhülle  gemacht. Ich habe nicht so eine gute Kamera, wie viele von euch haben, also war es schwer, die Farben zu "fangen". Im Wirklichkeit sieht es viel lebendiger aus, aber ja ... das passiert öfteren mit dem was ich fotografiere. Ich bin auf jeden Fall weg von diesen Farben und Texturen. Mission Completed! 

Groetjes van Janine


25 opmerkingen:

Anneke zei

Ik zie er meteen inspiratie in voor een Art Journal pagina. Maar die zou vlak zijn en mat....Jouw boekenkaftje glanst en heeft textuur....Echt iets om aan te voelen denk ik. Ik vind het super super super mooi!!!
Er komen vast nog meer punchwerkjes, je hebt de smaak duidelijk te pakken!

Sproet zei

Ha ik dacht net, prachtwerk maar de kleuren..hmmmm maar als ik die onderste kiekjes zie word ik wel enthousiast!! Prachtig!

Jolanda Seinhorst zei

Mooi hoor!

Marleen Derweduwen zei

Alweer zo'n mooie creatie.
Het stiksel in het hart van de bloemen is heerlijk kunstig.
Het combineren van alle soorten texturen lijkt me tof om te doen.

~THEA~ zei

Zal niet alleen aan de camera liggen. Die van mij is wel goed, maar ook dan lukt het niet altijd!!
Je weet niet hoeveel foto's er door mij afgekeurd worden!!!

Mooi is ie geworden zeg!Klopt dus wat je zei...dat jij je eigen stof kunt maken nu!!
Ik vind het knap hoor!
Ik heb zo'n machine nog nooit gezien!! Had er trouwens nog nooit van gehoord!!

Ik vind het wel helemaal bij jou passen!!

Fijne dag, hier schijnt de zon!!


Liefs van over de grens ♥

vrouw Hommel zei

Deze is ook weer prachtig geworden, ik word helemaal "aangestoken" door jou punch enthousiasme!!!

ArtMus zei

Geweldig!

Janny de Roo zei

En zo leuk dat je er gelijk weer een bestemming voor hebt.

Judith zei

Ik denk dat je hiermee ook de grootste 'niet-boeken-wurm'aan het lezen krijgt door de aantrekkingskracht van de kleuren en het materiaal
PRACHTIG!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is zooooooooooo mooooooi. Wat gaaf om dit te maken en de kleuren zijn fantastisch.
lieve groetjes Marja

Andrea K. zei

Liebe Janine,

ja, dass mit dem Fotografieren kenne ich. Die Farben kommen oft nicht so rüber, wie sie in Wirklichkeit sind.:-)
Doch bei dir sprudelt die filzige Kreativität nur so. Deine Buchhüllen sind ausgesprochen schön. :-) So ein Filzmaschinchen kann süchtig machen....:-)

LG
Andrea

Jolette zei

Aleen maar WOW, WOW, WOW!!!!!!!!

Mattie Versteegen zei

Nou, Janine. Het is prachtig geworden. Je wordt er steeds beter in. Grt. Mattie

maria's knutselplezier zei

Prachtig hoor Janine, das wat anders als een kaartje maken, ik bewonder je werk enorm,doe zo voort!!, als ik dit kom stopte ik niet meer!!!

Groetjes
Maria

iene zei

ik vind het PRACHTIG!
nog nooit eerder van een punchmachine gehoord.
ik hoop dat je nog veel meer moois gaat maken (en laten zien ☺)
groetjes
Evelyn

Jane zei

It is really beautiful Janine, and the books become very precious with this cover :-) Just love what you are doing ! HUGS!!

Kiek zei

Ik heb een jaar geleden op een beurs bij de punchmachine staan kijken, mocht ook even uitproberen maar heb dat toen niet gedaan...............om de simpele reden dat ik al een zolder vol heb met 1001 spullen voor evenzoveel hobby's.
Maar o,o,o als ik dit zie;...........ik wil dit ook !!! Prachtig.

Groetjes Kiek

Gery zei

Janine, dit ziet er heel mooi uit.
Een boek vasthouden en lezen is al fijn, maar met zo'n omslag wordt het pas echt helemaal een feest.
Groetjes Gery

herminesplace zei

SUPER!!!!

Iezie zei

Ja, het is prachtig. Ik heb hem in het echt gezien, en de kleuren zijn veel levendiger en hebben meer glans. Vond het echt een kunstwerk.
Tot maandag,
Ini

Karin zei

zooo dit ziet er fantastisch uit! Schitterende kleuren! Fijn weekend!

Petra Tillmann zei

Dat ziet er prachtig uit, Janine! Heel erg mooi!

Fijn weekend :-)

Heather Woollove zei

Janine--What a great project to be made from such a festive piece of punch work! XO-

Marian Verdonk, Punchworkshops! zei

Prachtig Janine!

Wat leuk dat je het helemaal te pakken hebt met het Punch virus.

Als je komt voor de vervolgworkshop op 9 maart gaan we weer flink aan de slag. We hebben er veel mooie vezels bij, prachtige glansgarens, zijdes en mooie kleuren bayardine. By the way, ik kan je ook leren hoe je de kleuren van de foto nog meer laat leven, het is echt eenvoudig! Dat vertel ik je de 9e wel.
In mijn atelier gaan ook fotoworkshops gegeven worden door een fotograaf, we zijn straks van alle markten thuis!

Veel punchplezier!

Jeanine zei

Prachtig!!!

Groetjes,
Jeanine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...