zaterdag 19 januari 2013

Angry bird


Ik heb er zelf niets mee , maar het schijnt een hit te zijn. Daarom op verzoek een sleutelhanger gemaakt van Angry Bird, met naaldvilten. 



I myself have no interest in this figure, but it seems it is a hit. Therefore, as a request I made an keychain from  ​​Angry Bird, with needle felting.
 ****
Selbst habe ich nichts mit diese Figur, aber es scheint er ist ein Hit. Daher auf Antrag, einen Schlüsselbund  von Angry Bird gemacht, mit Nadelfilz.

groetjes van Janine



22 opmerkingen:

Einschies blog zei

Das ist er, ein Hit....den darf mein Kleiner nicht sehen, der würde ihn lieben;-)

Gruß Gaby

ArtMus zei

Dus moest je jezelf in de types verdiepen. Ik heb er ook niks mee....maar deze hanger is super!

Jolette zei

Weet niet wie het is, die angry bird...
Kan me trouwens wel voorstellen dat een bird angry is op het moment met deze kou...
Ziet er zeer grappig angry uit!

Bianca Kalksma zei

oh je moet oppassen dat je geen duuzenden aanvragen krijgt, deze lijkt echt!! Wow, wat goed!!!!

Anneke zei

Jij kan alles maken denk ik. Supermooi!

maria's knutselplezier zei

Heel mooie angry bird hij ziet er helemaal rood van!!! Je bent echt super in het vilten!!!en zoals met hierboven al opmerkt, je kan alles maken!!!

Groetjes
Maria

Karin zei

wow dat ziet er leuk uit, gaaf dat je gewoon kunt maken wat je ziet!
Fijne avond verder!

DEKAKADO zei

Hartstikke hip. Hartstikke in. Hartstikke spannend. Doen we altijd tijdens onze vakantie. :-)Groetjes, Marleen.

KREASOLI zei

Was?? Du kennst den Pixarfilm nicht??
Der ist köstlich, würde Dir gefallen! Kuck' Ihn Dir unbedingt im Netz an! 3 Min.oder so...

Aber gefallen tut mir auch Dein Vogel!;-))))

Liebgruß,
Tiger
=^.^=

Judith zei

Eerst vond ik ook niets aan Agry Birds, maar inmiddels vind ik de vogeltjes en varkens wel snoezig (-:
Ik heb trouwens dit model gehaakt, zal het eens op mijn blog zetten.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is weer zo leuk en zo apart. Geweldig werk Janine.
fijne zondag en lieve groetjes
Marja

Jane zei

It's funny and sweet and it made me smile...so many good reasons to like it :-))

herminesplace zei

Oh wat goed, de gelijkenis is treffend!

Marleen Derweduwen zei

Talentvol gemaakt!

Yvonne zei

Je hebt zijn beetje knorrige uitdrukking wel goed gemaakt hoor! Of heeft hij het gewoon alleen maar koud?
Fijne zondag, lieve groetjes van Yvon

Marga zei

Oei Janine die ziet er verdomd gevaarlijk uit, ha,ha. gr.
Marga

Vera zei

Oh daar heb je weer zo'n schatje!
Leuk gemaakt zeg :)

Groetjes

Vera

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Aikssssssss, wat doe je nou Janine? Angry bird in red...hij is gaaf, maar ook aikssssssssss :-)

lieve groetjes, Alie

Godelieve zei

Super goed gelukt!!

Jolanda Seinhorst zei

Super, zoonlief vind ze ook helemaal geweldig.

~THEA~ zei

Bij de kids helemaal hot!!

Super gemaakt weer,neem aan dat je even opgezocht hebt, hoe hij er uit moest zien??


Liefs Thea ♥

CreativBär zei

Haha, overal zijn angry birds, zelfs mijn ouders spelen dit speel :-) De sleutelhanger is super!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...