vrijdag 7 december 2012

Nuno vilten, sjaal in blauw / Nuno felting scarf


Nog  een sjaal gevilt, deze keer met gekleurde zijde, omdat de stof al wat drukker was heb ik er niet veel aan toegevoegd, wel weer een sluiting gemaakt met de shiboro techniek.





Another felted scarf, this time with handpainted  silk, because the si;k was very coloufull  added not mutch, but made again a closure, this time ​​with  the shiboro technique.

Ein weiterer gefilzte Schal, dieses Mal mit farbiger Seide, weil die Seide schon sehr farblich war habe ich es weiter ruhig gehalten.  Aber wieder einen Verschluss gemacht, deises mahl mit der shiboro Technik hergestellt.

groetjes van Janine


19 opmerkingen:

Jeanine zei

Prachtig weer!

Groetjes,
Jeanine

Sproet zei

O, zucht! wat een beauty!! prachtige kleurschakering en ook leuke sluiting met die klokachtige dingen!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi Janine, ik vind hem waanzinnig mooi. De kleuren überhaupt, maar zo knap dit weer te maken.
Fijn weekend en lieve groetjes
Marja

Karin zei

prachtig! Ik vind de combinatie van vilt en zijde ook erg mooi en de kleuren zijn schitterend! gezellig weekend!

Jolette zei

SUPER!!!
Wat mooi die onderkant en die sluiting!
En die kleuren....helemaal [voor een deel haha] ...mijn ding!

herminesplace zei

Prachtig en die sluiting!!!

Anneke zei

Volgens mij de perfecte sjaal. Prachtig van kleur en heel apart, mede door de prachtige sluiting.

Jane zei

This is so pretty Jeanie, love the blue color ! Keep working my creative friend :-) xx

maria's knutselplezier zei

Waw Jeanine, dit is echt een schitterende sjaal, perfect om te combineten op vele mooie outfits, wat een mooie kleuren en wat een mooi ontwerp, wat ben je toch goed zeg!!!

Groetjes
Maria

Handmade by Mai zei

Fijn dat je er weer regelmatig bent. Ik heb je gemist. En je sjaal is weer te gek.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een prachtig resultaat Janine, heerlijke kleuren en vormen te zien!
Ga zo door :-)))

lieve groetjes, goed weekend, Alie

ida zei

hele mooie sjaal weer Janine,
prachtge kleuren en mooie sluiting.

groetjes Ida

Jolanda Seinhorst zei

Weer een prachtige Janine-sjaal!

Marianne Le Temps Jadis zei

Meid, ik ben je adres kwijt. Zou je me deze nog eens kunnen mailen?
Fijne Zondag!

Herzblatt zei

Traumhaft schön ist Dein neuer Schal geworden!! Aber Fläschchen, in Paris ist es jetzt auch a....kalt, da brauchen wir noch ein paar dick gefilzte!!Oder wollten wir erst im Sommer dorthin??
Ich wünsche Dir noch einen gemütlichen 2. Adventssonntag!
Sei ganz lieb gegrüßt
Iris

Iezie zei

Ja, hij is ook echt prachtig. Degene waar hij voor gemaakt is, was er ook heeel erg blij mee. Schitterend!
Was super gisteren!
Heel veel groetjes van
Ini

Cynthia Schelzig zei

This is definitely PRACHTIG...wow,,I love it!!

Bianca Kalksma zei

Weer zo'n prachtig exemplaar! Jij bent echt een multicreatalent ... maar volgens mij zeg ik daar niets nieuws en weten we dat allemaal al :)

Anjas-Artefaktotum zei

So nice and the colors are delightful.
Groetjes Anja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...