dinsdag 25 december 2012

Fijne feestdagen / Happy Hollidays


Janine

15 opmerkingen:

♥ Brigitte ♥ zei

Liebe Janine!

Schöne Weihnachtasfeiertage und einen guten Rutsch ins neues Jahr! Möge es für uns ein besseres werden! Ich wünsche es dir und mir!

Liebe Grüße
Brigitte

Marleen Derweduwen zei

Geniet van de komende feesturen!

KREASOLI zei

Danke für diese tolle Karte
mir gefällt das so schön bunt,
diese künstlerische Sparte
find' ich toll, tu ich hier kund!

;-)

Liebgruß,
Tiger
=^.^= (PS: Morgen kommst Du in meinem Blog vor *g*)

Jane zei

Happy Holidays to you, too my friend! Wish you lots of creativity :-) Beautiful your rings below. xx

Dymphie zei

Voor jullie ook hele mooie feestdagen gewenst!

Anneke zei

Mooi mooi! Ook voor jullie Fijne Feestdagen Janine!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ook jij met sje gezin fijne 2e Kerstdag en voor volgend jaar veel gezondheid, warmte, liefde en creativiteit
lieve groetjes
Marja

Jolette zei

Voor jullie ook een fijne tijd Janine!
Groetjes,

Jolette

dekakado zei

Dankjewel Janine.
Voor jullie hetzelfde gewenst.
Lieve groetjes, Marleen.

Crea-Nette zei

Ich wünsche dir auch ein Happay new Year und ganz viele gute Ideen und mega viel Zeit dafür.
Herzliche Grüße JAnet

Karin zei

de kerst is alweer voorbij, dus wens ik je een heel gezellig, gezond en creatief 2013! Groetjes Karin

Kim Dellow zei

Happy Holidays Janine, Hope that 2013 is full of wonderful things for you and lots more of your lovely inspiration for us all here on your blog. Love Kim

Herzblatt zei

Liebes Fläschchen,
die Ringe aus dem vorigen Post sehen
super toll aus und der Stein stammt aus Paris???????????????????????
Allein das verpflichtet ja schon,da mal hin zu fahren, natürlich nur mit Ring am Finger!!
Ich wünsche Dir alles alles Gute....viel Gesundheit und glückliche Momente im neuen Jahr 2013!!
Sei ganz lieb gegrüßt
Iris

Jeanine zei

Een fijne jaarwisseling en veel voorspoed en creativiteit in 2013!

Groetjes,
Jeanine

Anneke zei

Fijne jaarwissling voor jullie en alle goeds voor 2013!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...