vrijdag 2 november 2012

Roos in 3-D vilt techniek / Rose in 3-D felt Technik

Heerlijk om te doen..., lekker vilten in mijn serre. 
Een roos, in de 3-d nat vilt techniek gemaakt. Er zijn 2 manieren om dit te doen en deze heb ik met de eerste techniek gemaakt. 3 lagen doorvilten. 



Wil je weten hoe je dit ook kunt maken, kijk dan hier.
****

Lovely to make ...felting in my consevartory.
Making a rose made in the 3-d wet felt technique. There are 2 ways to do this and this is made with  the first technique,  3 layers felting.
Want to know how you can do this too, check here.

******
Macht riesig viel Spass ...filzen in mein Wintergarten.
Ich habe eine Rose in der 3-d Nass-Filz-Technik gemacht. Es gibt 2 Techniken bei diese art von Blumen machen , diese hier ist der ersten Technik,  3 Schichten durch Filzen.
Willst du  wissen, wie es gemacht wird, schau einfach  hier

groetjes van Janine

28 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een prachtige roos Janine, echt heel mooi!
Op je tutorial (wat leuk!) ga ik eens kijken of ik er ook maar iets van snap, want ik heb nog nooit iets met vilten gedaan/gemaakt, heb het materiaal dus ook niet in huis. En ik zou juist graag dingen als bloemen of boekenkaftjes leren maken, terwijl er bijna overal workshopshops worden gegeven in jassen, tassen, sjaals, enz., die ik nooit zou gebruiken. Misschien kan ik met jouw aanwijzingen wel zo'n bloem gaan proberen, ik ga er dit weekend eens naar kijken.
Fijn om weer wat op je blog te zien!
Liefs van Yvon

♥ Brigitte ♥ zei

Liebste Janine!

Diese Blume sieht wunderschön aus. Sowas möchte ich gerne selbst einmal filzen. Ich werde mir gleich deinen Link ansehen. Viellecht kann ich das demnächst nacharbeiten.

Ich wünsche dir noch viele schöne Stunden in deinem Wintergarten :))

Liebe Grüße
Brigitte ♥♥♥

Jolette zei

Super die roos!!!
Wat een leuke duidelijke tutorial!
Bedankt!

Sproet zei

Prachtige roos,mooie kleur!! Ik ga de tutorial nog kijken, want vilten vind ik ook erg leuk (nooit gedaan, maar jouw resultaten zijn zo geweldig...ik ben stikjaloers ☺☺)

goed weekend en liefs!

Judith zei

En WEER ben ik onder de indruk! Zeker nu ik de tutorial heb gezien, veel werk... Een heel mooi resultaat, Janine!!! Fijn dat je je hobby in je serre kunt uitoefenen. Super!

herminesplace zei

Schitterende roos. Moet dat toch ook echt weer eens gaan doen, het begint al te kriebelen.

Dymphie zei

wat een supermooie bloem Janine. Een werk zo'n tutorial, lief dat je dat zomaar doet :)

Jane zei

Hello Jeanie, so lovely to see you creating ! When you come to tea you bring this beautiful rose, ok ? :-)) Wish you a great weekend. Hugs.

Jeanine zei

Wat een mooie roos. Is heel veel werk aan zie ik zo.
Heb eens een tasje gemaakt en wordt niet gebruikt.
Heb mij nu toch weer laten overhalen om op 12 november een sjaal te maken. Ben van plan om deze wel te gebruiken. Zal van het tasje eens een boekenkaftje ofzo maken...

Groetjes,
Jeanine

Gery zei

Schitterende roos gemaakt Janine.
Ik weet nu hoeveel werk het vilten is, want ik heb keien (stenen) gemaakt van half 11 tot 16.00u!!!
Ontzettend leuk om kennis te maken met jouw grote hobby. Kan me voorstellen, dat je het heerlijk ontspannen werk vindt.
Dat wrijven met die zeep en dat warme water e.d. HEERLIJK.
Zal ze nog wel op mn blog laten zien, maar dit kleinere werk zie ik mezelf nog niet zomaar doen. Een roos maken...ik laat het maar aan jou over voorlopig.
Lieve groeten Gery

maria's knutselplezier zei

Prachtig Jeanine , ik dacht dat het een echte roos was!! Heel mooi gedaan!!

Groetjes
Maria

Jolanda Seinhorst zei

Prachtige roos, eigenlijk moet ik niet kijken naar je tutorial want dan heb ik er zo weer een hobby bij.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtige bloem Jeanine. Maar ik heb je beschrijving gelezen en heb bewondering voor het maken van deze bloem. Wat een enorm werk maar met een enorm prachtig resultaat. Geweldig.
lieve groetjes Marja

Joke zei

Wat een prachtige bloem en wat handig dat je de tutorial zo hebt gemaakt dat hij te downloaden is.

Karin zei

wow een prachtig stilleven zo met dat stuk hout ernaast! Die roos is schitterend! Fijn weekend!

Helmi zei

Goed je tutorial! Ik weet uit ervaring hoeveel werk dat is en dan de hele tijd met zeep-handen een fototoestel vasthouden. Fijn weekend.

Helga zei

Liebe Zauberin,
ja manchmal müssen wir uns entscheiden, schön das du bleibst, ich bleibe auch.
Deine Rose ist wunderschön und deine Anleitung super.
LG,
Helga

Marga zei

Wunderschön! gr.
Marga

Anneke zei

Ja, daar zat ik ook aan te denken: al dat water en die zeep en dan nog een fotoreportage maken. Een kant en klare printbare tutorial, wow, dankjewel Janine! Je witte bloemen zijn subliem! Prachtig!!!!

KREASOLI zei

Die sieht ganz bezaubernd toll aus!!!

Liebgruß,
Tiger
=^.^=

ida zei

wat een super mooie bloem is dit
geworden,ik ga het filmpje ook es
kijken, heb ook nog wat wol liggen.

groetjes Ida

Marleen Derweduwen zei

Het is een prachtige bloem ; mooi van vorm en ookk mooi van kleur!
Nu nog het filmpje bekijken.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooie roos Janine...ik weet niets van vilten, maar weet wel dat jij er heel vaardig in bent...genieten weer van deze roos!

Lieve groetjes, Alie :-)

Iezie zei

Ja, hij is prachtig Janine. Maar je maakt altijd prachtige dingen.
Groetjes,
Ini

Bianca Kalksma zei

Wow, dit is best een grote bloem als ik het zo zie en zo mooi gemaakt (uiteraard). En ik ga helemaal nergens op klikken want jouw tutorials zijn altijd veelste aantrekkelijk en voor je het weet heb je een hobby erbij :) Fijn héél fijn dat je weer af en toe wat blogberichten plaatst!!

Biene zei

Sehr sehr schön!!!

Ich habe dafür keine Geduld und Zeit.
Ich kaufe dann lieber mal eine Rose!

Ich wünsche dir einen schönen Tag
und eine gute neue Woche!

Biene aus dem Seifengarten

~THEA~ zei

Fijn dat je toch door gaat!!!

Ik vind je roos ontzettend goed gelukt! Zal maar niet gaan kijken, want wie weet..........

Liefs ♥

CreativBär zei

Wau, wat is zij prachtig geworden :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...