dinsdag 31 juli 2012

Een gevilt jasje / a felted jacket

Samen vilten met iemand is altijd zoveel leuker. Samen technieken met elkaar delen ( lees: ik mocht veel leren). Ik wilde  een jasje maken. En dat was dus even flink doorpezen. Het meeste werk gaat in het uitleggen van de wol zitten. 

Maar met z'n 2-en,  kom je een heel end. Daarna kwam het vilten aan de beurt en kon ik  leren hoe je op een makkelijk manier een groot stuk kunt vilten, nl met de schuurmachine. 

Omdat ik soms probleempjes heb met vilten ivm reuma,  is dit voor mij een super oplossing, duss zo'n dingetje wordt hier ook aangeschaft. ☺ 


Omdat mijn jasje nog niet geheel af was moest ik thuis nog even verder werken. En dan is dit het resultaat.

Ik heb niet zo'n mooie paspop dus heb ik zelf maar als model gestaan ☺ 

Ik ben super blij, trots en helemaal happy met mijn jasje. 
****


Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...