zaterdag 30 juni 2012

Stempel gemaakt / made a handcarved stamp


Op de vakantie heb ik ook stempels gemaakt, helaas vergeten inkt mee te nemen. Dus ik moest wachten totdat we weer thuis waren om het te testen en evt bij te werken. Ik wilde graag een aparte happy Birthday stempel hebben. En heb aan de hand van mijn kalligrafie boek heb ik mooie letters uit gezocht. Gelukkig stonden complete alfabetten in dat boek, dus zo kon ik mooi woorden vormen. En dit is het geworden. 

Geplaatst op een kaart waarop weer eens een stukje krimpie dinky zit. 



On vacation I also made ​​stamps, I forgot unfortunately  to take ink with me, so I had to wait until we got home to test it and if necessary correct it. I wanted to have a nice Happy Birthday stamp. In my calligraphy book I looked for a  nice alphabet,  so I could form words. And this is it. I put it on a card which again is made with krimpie dinky.
****
Im Urlaub habe ich auch mahl wieder stempeln gemacht, leider war ich meine Tinte vergessen mit zu nehmen, so dass ich warten musste bis wir nach Hause kamen, um es zu testen und gegebenenfalls zu verbessern. Ich wollte eine Stempel mit Happy Birthday haben. Und in mein  Kalligraphie Buch habe ich nach Buchstaben gesucht. Es standen  komplette Alphabete drin, also konnte ich W├Ârter bilden. Und das ist es geworden. Ich habe es auf eine Karte gestempelt, mit wieder Schrumpf Folie drauf. 

groetjes van Janine


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...