zondag 3 juni 2012

ATC Swapp bij Dimphie


Dimphie ordende  haar ATC weer eens een keer en stelde voor een aantal te ruilen met 5 van haar bezoekers. Waaronder ik. Ik  moest  natuurlijk wel nog even een ATC maken. ATC's maak ik niet vaak, dus  besloot ik gewoon een ATC te maken volledig volgens mijn eigen stijl. Ik heb een achtergrond gemaakt met gesmolten wasco’s op oliepapier en daarna heb ik met alcohol blaas techniek nog wat toegevoegd. Met fineliners details gemaakt en een fantasie bloem wordt zichtbaar.

En omdat een ATC kaart alleen ook maar alleen is, maakte ik er nog een ATCkaart- kaartje bij. 

Ben benieuwd welke ik krijg van Dimphie. 

****

Dimphie ordered  her ATC once again and suggested some swapping with 5 of her  visitors. Including me, making ATC isn’t something that I make often, so I decided to just make an ATC completely according to my own style. I made a background with  melted crayons on oil paper and then I added some alcohol blowing technique at the paper.  Made some details with fine liners and  ​​a fantasy flower becomes visible. I made an little ATC card, card to go with it. Can't wait to see whitch ATC I get.
****
Dimphie schlug einen ATC Tausch vor unter ihre Besucher, und ich bin eine der Glückliche. Normal mache ich keine ATC also bin ich einfach in meine eigene Komfort Zone geblieben. Ich habe einen Hintergrund gemacht mit Wachsmalkreide und ein Bügeleisen. Da drüber habe ich noch gearbeitet mit der Alkohol blase Technik. Und mit fineliners habe ich Details gemacht so das eine Fantasy Blume sichtbar wurde. Und habe noch eine Kleine Karte dabei gemacht um zur Dimphie zu schicken. Bin gespannt welche ich von ihr kriege. 

groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...