donderdag 31 mei 2012

Bont / colourfull

Alles bewaar ik, zelfs de kleinste restjes papier, je kunt er niet veel mee maar weggooien kan altijd nog. En daarom maar eens de restjes geverfd papier  op en over elkaar geplakt om toch wat te kunnen gebruiken. ☺ 


Lekker vrolijk. En  my little birdie mag niet ontbreken. 


Resultaat.....Een vrolijker kinderkaart.
*****



I keep everything, nothing goes into the trash. Even the littlest papers I kept. So this time I glued them all over each other, a colourful background. Offcourse all painted by me. My little birdie on top ant look, I got a playful child’s card.  
***
Nichts schmeiße ich weg, sogar die kleinste Papierchen hebe ich auf. Wegschmeißen kann immer noch gell? Darum habe ich jetzt mahl alle meine kleinste Papierchen auf und durch einander geklebt.Natürlich alles selbst getont.  Ein Bunter Hintergrund als Resultat. Mein kleiner Vogel drauf und fertig ist eine Bunte Kinder Karte. 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...