zaterdag 21 april 2012

Tyvek

Eenmaal op gang ging het expirimenteren door. Kralen wilde ik maken, maar omdat mijn envelop niet zo groot was dacht ik maar eens van kleine stukjes papier kralen  maken.....


 niet zo'n  goed idee... want met de heatgun werd het snel... 


koraal??
En dan wilde ik een vlechtwerkje maken, met de strijkbout uiteraard, krijgt toch mijn voorkeur. En zo werd dit....


dit!! 


Ook niet helemaal de bedoeling... iets minder lang strijken wellicht? Maar bruikbaar is bij mij snel iets, dus netjes bewaren. En dan uiteraard bloemen. Mijn lesje geleerd, niet te lang strijken! Maar ik vergat (lucky accident) het papier met de kleur naar beneden te leggen en zie hier... je krijgt echte bloemen... 






met een beetje fantasie. Eefke schrijft in haar boekje, papier omlaag bubbels, papier omhoog kratertjes! En das precies hoe vlg mij bloemen eruit horen te zien. Ik ben tevree!! Een middag leuk besteed!



I’m hooked at working, experimenting with tyvek. Now I want to make beats, but because I didn’t hat quit that much paper I used a small piece. Not that good idea,  because you see, my beats became coral.
Then  want to make a wicker. With my iron, I don’t like using the heat gun, but I ironed it to long and how that went… also not quit what I expected. But, useful… always.
And then I would like to make flowers, but forgotten Eefkes rule, paper down bubbles, paper up craters and look.. lucky accident, that is precisely what I want. So, I’m happy, I afternoon well spent. 
***
Jetzt kann ich fast nicht mehr aufhören, arbeiten mit Tyvek. Jetzt wollte ich Perlen machen, weil ich aber nicht so viel Papier mehr übrig hatte benutzte ich kleine stucken dafür.... keine gute Idee, den Perlen heitzt man mit der heat gun und futsch weg waren die perlen.. aber gut, Korral ist auch schön oder? ☺Und dann wollte ich ein Korb machen, mit das Bügeleisen, denn das ist mein Favorit. Aber leider zu lange gebügelt und weg war mein Korb. Also dann Blumen probiert, diesmal nicht lange Bügeln. Aber ich vergas was Eefke in ihr Buch erzählte, Papier nach unten du bekommst Blasen, das Papier nach oben du kriegst Krater. Und mein Papier war nach oben.. aber das genau war was ich aus endlich wollte! Genau geklappt. Ich bin zu frieden und hatte eine schöne test Mittag. 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...