maandag 30 april 2012

Leuk / fun

Ik moet toegeven dat het leuk is en dat hebben jullie hier en daar al meer gezien. De notitieblokjes van de AS zijn helemaal hot. En eenmaal aan de slag, is er geen stoppen meer aan. Ik maakte er 20, meer had ik niet. ☺ 




Volgend jaar maar het dubbele meenemen. ☺
Ik heb op ieder boekje een lusje van vilt bevestigd en daardoorheen een potlood geduwd. 


Zo is het meer kompleet voor mij. Leuk ingepakt, een grappig, leuk en vooral handig kadootje!!!






I have to admit, they are quit fun to make, the little notebooks from the Art Specially event. And I’m not the only one who bought them as you could see here and there.
Once  started there was no hold on, I made 20, more I didn’t have. I have t buy me some more next year. I also made a little loop on the back and put a pencil trough it. Nicely rapped up, you have a great little present.
****
Ich muss schon zu geben, es macht riesig viel spass die kleine Notiz Bücher von der Art Specialy Event zu machen. Und ich bin nicht die einzige die das raus gefunden hat. ☺ Ich habe 20 gemacht, mehr hatte ich nicht, muss nächstes Jahr das doppelte mitnehmen. ☺ Ich habe kleine Schleife hinter drauf gemacht und da ein Bleistift durch geschoben. Schön eingepackt sind es tolle kleine Geschenken. 

Groetjes van Janine



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...