maandag 23 april 2012

Kaart met tyvek / card with tyvek

Zo, nu de achtergronden klaar zijn kan ik beginnen met kaarten maken. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn voorraad achtergronden ( of voorgronden) langzaam op een berg begint te lijken, ik zou dus jaren voorruit kunnen. Maar omdat ik de achtergronden maken zo leuk vind blijf ik waarschijnlijk doorgaan todat ik mijn kamer niet meer in kan ☺
Maar ik ben begonnen om het tyvek te verwerken in een kaart. Geinspireerd door het nieuwste boekje van Eefke Moes, maakte ik deze kaart. 






Op een achtergrond van Color wash met de huishoudfolie. Het middenstuk is een rest van gesmolten wasco. Een  stukje van het mislukte vlechtwerk functioneert hier als een soort van strik. 
Een heerlijke techniek om mee te werken!! 
Een dankjewel naar Janny en Alie die me naar aanleiding van het vorige logje websites stuurde waar je tyvek kunt kopen. 
o.a Hier en hier


I have tons off background paper, and I can’t stop, like it to much. But now it is time to make some cards out off them. The first card I made was with my tyvek tests on a background from color wash. Behing the tyvek is a piece melted crayons. I love these techniques. A big  thank you to Janny and Alie who send me websites where you can buy tyvek, here and here

***
Ich habe so viel Hintergrunden gemacht das ich bald mein Zimmer nicht mehr rein kann. Ich kann aber nichts dafür, ich liebe es mein Papier selber zu mahlen. Aber jetzt erst mahl Karten raus gebastelt. Die erste Karte die ich gemacht habe war mit mein Tyvek Experiment auf ein Hintergrund von Color wash und Haushalt Folie. Ich Liebe diese Technik. 
Ein Dankeschön an Janny und Alie, die mich nach dem vorige Beitrag Websites schickte wo man das Tyvek kaufen kann. Hier und hier

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...