dinsdag 17 april 2012

Eigen stempels / my onw stamps


Ik had me voorgenomen op de Artspecialy beurs geen stempels te kopen en op 2 gebruikte  stempels na heb ik me aan mijn voornemen gehouden. Eerlijk is eerlijk, ik heb weinig tijd gekregen om echt goed naar stempels te kijken. Ik was op zoek naar allerlei soorten inkt en sprays en stensils en dan nog een paar workshops proberen te doen, te veel om in een een zondag te duwen. (vlg jaar ben ik het hele weekend daar!! ☺) Jammer genoeg is een flesje dylusion spray ergens onder weg verloren gegaan. Pech, maar goed, kan altijd nog nieuwe kopen. 




Ik heb nl een flink voorraad stempelblokken gekocht en daar wil ik eens zelf mee aan de slag, kijken hoever ik kom. 



Mijn blad stempel gebruikt en een tulp gemaakt en daar deze kaart van gemaakt. 

De tekst stempel is uiteraard niet van mezelf... zo goed ben ik nog lang niet. ☺Maar het is zo leuk om te doen, dus voorlopig heb ik even  geen ( misschien geen) nieuwe stempels nodig.  ☺ 


I promised myself to don’t buy any new stamps on the Artspecially event. And I hold that promised almost, just bought 2 used stamps. I did this because I bought a lot off carving stuff, so I could make my own stamps. And that is what you see here. I carved a Tulip and used my leaf stamp too. The text isn’t mine, that good… now not yet  


**
Ich hatte vorher mit selber vereinbart keine Neue Stempeln zu kaufen auf den Artspecially Event, und ich habe dieses versprechen gehalten, nur 2 gebrauchte stempeln habe ich mir gegönnt. Ich hatte dieses vornehmem weil ich ganz viele Stempel Blöcken gekauft hatte, zum selber Stempeln machen, und das ist was ihr hier sieht. Ich habe eine Tulpe gemacht, und auch noch mein Blatt Stempel benutzt. Der text ist nicht von mir... so gut bin ich noch lange nicht ☺ 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...