zondag 22 april 2012

Dylusion and color wash

Mijn baal middag werd uiteindelijk nog heel productief, want naast het tyvekken (is dat een werkwoord?) heb ik ook mijn spray's benut. Ook weer even inspiratie opgedaan uit het boek van eefje. Werken met huishoudfolie. Mij niet onbekend, ik werk graag met huishoudfolie en ecoline. Maar aangezien de sprays nieuw waren voor mij dat dan maar gelijk getest. 
En zie hier... een middag werken, redelijke schonen handen dankzij de handschoenen, is dit het resultaat. 

colorwash en zout op aquarel papier. 



dylusion spray op foto papier




colorwash en zout op 300 grams aqaurel papier


Dylusion spray en zout op aquarel papier

en gewoon alles lekker door elkaar gesprayed. 

Heerlijk zo'n middag knoeien. 

I wanted to try out my new ink sprays, color wash and dylusion spray. At some off them I used cling film for special effects and I used salt. Here you see the different result, I love the use off these products.  
***
Ich habe meine neue Ink Sprays aus probiert, Color wash und dylusion spray. Und hier sieht ihr das Resultat. Bein mache Tests habe ich auf das nasse Papier Haushalt Folie drauf gelegt, Salz gestreut und trocknen lassen. Tolles Ergebnis. Ich liebe diese art von Testen!

groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...