donderdag 22 maart 2012

Tja, en nu? ? what now to do?

Ik ben een natuurmens, kom helemaal tot rust in de natuur. Ben soms ook een echte strijder als het om het beschermen van de natuur (in onze omgeving) gaat. Toen ik nog schilderde bestonden mijn schilderijen ook vrijwel altijd uit  natuur taferelen. En ik merk vaak genoeg dat ik daar ook bij mijn kaarten naar toe neig. Zo heb ik weer eens mijn wasco's uit de kast gehaald en er lekker mee gestreken. Je ziet dan al snel (ikke dan) een natuur verschijnen. Jammer is dat je op de foto de texture van het papier niet ziet, dit geeft echt een extra diepte aan. 


 En van het een komt het ander, kaartje maken... weer een onderwater wereld (ben een vis hé) en visjes erop. 


Ik vind de kaart best mooi, de kleuren spreken me heel erg aan maar ja..... wat nu? Het zijn nu niet echt bepaald kaartjes waarbij  je spontaan  zegt, 'goh wie zal ik dit eens sturen'? Tekst erbij was in dit geval niet mooi,  dus... Tja... en nu? Daar zit ik dus echt even mee in mijn haar. Voorlopig gaat ie maar in de doos (die ik wel weet te vinden ☺ ) met gemaakte kaarten. Volgende keer maar beter nadenken?? Of denk ik te veel na?? Of gewoon voor lief nemen dit is ook creativiteit en dat gebeurd gewoon???..... Toch? 
***
I’m a real nature person, always bin.  I love to be in the nature, find my calmness there. And I even can fight for the behave off the nature, especially in my neighborhood.  In the past when I still was painting, I almost painted just landscapes. And I see this also in my cards happening. Look at this card, I made it with ironing my wax crayons. Immediately I see a underwater world. So, I make a card with fish. I love the coloring and the lay-out. But is this a card I can send somewhere? And to whom and at for what occasion? Put a text on it , that didn’t look right so I’m asking myself, what to do now?? For now I’ll putt it in the box with self made cards (witch I can find ). Next time perhaps better think twice before making such a card?? Ore perhaps I’ll have to accept that this is also be creative, let things happen and just work with it…. Don’t you think? 
****
Ich bin ein richtiger Natur Mensch, liebe die Natur, komme da  zu ruhe. Ich bin sogar manchmal ein Kämpfer wenn es um das beschützen der Natur geht (in eigene Umgebung).
Und wie ich noch Gemälde mahlte, habe ich fast immer die Natur gemahlt. Ich bemerke aber das ich auch oft mit meine Karte dieser Richtung aus neige. So wie diese Karte. Ich wollte mahl wieder etwas mit meine Wachsmalkreide machen.  Und wie ich dran war merkte ich... schon wieder eine Unterwasser Landschaft. Ich liebe die Farben und finde die Karte auch gut gelungen.. aber was jetzt? Wer schicke ich so eine Karte? Texten darauf war nicht schön also was mache ich jetzt damit? Es ist nicht gleich ein Bild wo man spontan denkt... 'och der schicke ich da oder da hin'. Also gut, ich stecke sie vorläufig erst mahl in der Schachtel mit fertige Karten (die ich gut zu finden weis ☺). Vielleicht muss ich das nächste mahl erst besser nachdenken was ich machen will? Aber anderseits, ist das  auch nicht Kreativ arbeiten, einfach das Gefühl und die Kreativität strömen lassen?? 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...