dinsdag 20 maart 2012

Restjes / left overs

Laatst had ik mijn hobby kamer heel goed opgeruimd... te goed bleek achter af want ik kon mijn papier restjes niet meer vinden. En gisteren pak ik toevallig een doos vast... zitten daar mijn restjes in. Nou dan maar snel aan het werk gegaan voordat ik ze de volgende keer weer niet kan vinden. Snel klaar dus, want er zit genoeg voorraad in die doos. 
Bij deze gebruikte ik een achtergrond van de techniek van Ellie ( stond ook in de AS) . Dit stuk is het negatief. 
De beide papiertjes op de voorgrond zijn van de wasco strijktechniek, bestempeld, en op de voorgrond een bloem vlg de alcoholblaas techiek. 
Bij deze kaart, is de achtergrond, distress op sheet met water, de voorgrond toververf en gewerkt met stencils en weer een alcoholblaas bloempje. Mijn favoriete bloemen van het moment. Snel klaar deze kaarten, eenvoudig plakken. 
Nu goed opletten waar ik de doos neerzet zodat ik het ee volgende keer makkelijker vinden kan. ☺
****

A time ago I cleaned my craft room, but I cleaned to well currently because I couldn’t find my paper leftovers. But yesterday I found a box with in my papers. So I made a few cards with those leftovers, before I hide my leftover box again.
The  landscape in the first card is made with the crayon technique. The flower in front is made with alcohol ink en a straw.
In the second card I used magic paint and stencil and again, a alcohol straw flower. My favorites these days.  Now I have to think where to put my box so I can find it again? ☺ 
 ***
Vor ein paar Wochen habe ich mein Bastel Zimmer aufgeräumt. Zu gut wie es schien denn ich konnte meine Rest papieren nicht finden. gestern fand ich aber eine Schachtel mit drin... meine papieren. Drum schnell ein paar Karten gemacht damit, bevor ich es wieder "verstecke". Auf die erste karte habe ich die Waxmal kreide Technik gemacht, und die Blume ist mit der Alkohol Strohhalm Technik gemacht. Und auf die 2te Karte habe ich ein Stuck mit der Zaubertinte benutzt und wieder eine Alkohol Strohhalm Blume drauf. Sind meine Lieblings Blume gerade. Schnell fertig also, einfach kleben......
So wo stelle ich jetzt die Schachtel hin......? ☺

groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...