vrijdag 23 maart 2012

Nog eentje / another one

Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve opmonterende wijze woorden van het vorige logje, dat mijn overpeinzingen zulke lieve reacties opwekken had ik niet gedacht, dus... heel erg bedankt allemaal!! 


Het word tijd om weer aan de theedozen te beginnen, maar voordat ik dat doe, hier nog een laatste kaartje, welk ik gemaakt heb vlg de techniek van Ellie, ze stond met prachtige kaarten in de AS. Dik verdiend hoor, want Ellies creaties zijn echt geweldig mooi. 


En op verzoek, hier nog eens de uitleg van de wasco techniek. 
***
First a big thank you to all your lovely people, Telling me nice, warm comments about my last entrance. A big thank you to all off you.
And know before I go make a lot off new tea boxes, a last card I made. This I made after a Technique Ellie shows in the last AS paper. Ellie makes lots off beautiful cards, I love her cards very much.
And for whom it want to know, here is the link to the crayons technique. 
****
Erst mahl ein ganz grosse Dankeschön an alle liebe die mir solche liebe Worten geschrieben haben nach mein letzter Beitrag. Danke, ich fand das super lieb von euch. 
Und jetzt zeige ich euch noch eine letzte Karte vor das ich wieder viele Tee Schachtel machen werde. Dies habe ich gemacht nach einen Technik die Ellie zeigt in das letzte AS heft. Ellie macht wirklich toll schöne Karten. Und weil da noch fragen waren nach den Wachsmalkreide Technik, nochmal den link

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...