zondag 18 maart 2012

Enjoy simple things


In de nieuwe ArtSpecially staan veel bekenden uit bloggersland. Het is echt genieten. Dubbel,  enerzijds doordat er mooie tutorials in staan en anderzijds omdat ik een aantal mensen ken. Extra leuk! De tutorial van Miek sprak me erg aan. Ik ben gek op felle kleuren dus direct uitproberen. Ik moet eerlijk zeggen dat me niet helemaal duidelijk was wat er ging gebeuren want dat vermeld het artikel niet. Maar ik kwam er snel achter en werd alleen maar enthousiaster over deze techniek. Miek legt uit :  acrylverf op papier, gewone hobbylijm erover, een ander blad erop en wrijven en lostrekken. Na het drogen zag ik wat er gebeurde. De lijm zorgt voor een soort van craquelé. Geweldige resultaten. Ik maakte deze kaart met de techniek en gebruikte gelijk mijn nieuwe Art Journey stempels erbij. 


Ik zag nl duidelijk een onderwater wereld, kompleet met waterplanten. Erggggg leuke techniek. Bedankt Miek!!
***
A lot off acquaintances  telling about there hobbies in the new ArtSpecially. I love it, part because they showing some great tutorials and part because I know some off them.  Miek shows a great technique about acrylic paint and glue, she puts acrylic paint on paper and then cover it with glue, put another paper on top off it and rub the papers. Then peal off and let dry. The glue gives a crackle on the paper, great technique. I made this card with it, using my new Art Journey stamps. Thank you Miek for showing us this technique. 
***
In das neue Heft von Art Specially erzählen ein paar Bloggern über ihre Hobbies und die art wie sie Karten gestalten. Toll, weil es gute Anleitungen sind und weil ich ein paar von denen kenne. Miek zeigt uns eine Tolle Technik, wobei sie Acryl auf ein Blatt spritzt, da einfaches Bastel Leim drauf, ein anderes Blatt drauf legen und einfach die 2 Blätter schieben und voneinander ziehen. Trocknen lassen. Was man sieht ist das der Leim  eine art von Marmor gibt. Ich liebe diese kräftige Farben und habe diese karte draus gemacht, Habe gleich auch meine neue Stempeln von Art Journey benutzt. toller Technik. Danke Miek.

Groetjes van Janine


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...