vrijdag 3 februari 2012

Ronde jaartallen / round years

Zo af en toe krijg ik van familie of bekenden, opdrachtjes om een verjaardagskaart te maken voor een 'ronde' verjaardag. De bedoeling is om dan toch iets herkenbaars erin te verweken, hobby's of interesses. En dat is soms best moeilijk voor mij, want ik wil ook mijn eigen stuk behouden. Maar ik word er steeds handiger in. Hier een verjaardagskaart op A5 formaat voor een "60tiger". Duidelijk wat de hobby's zijn?? ☺ 


Now and then friends ask me to make a card for a ‘round” birthday. Like this one, it is for a man who celebrates his 60tis birthday. In these cards I have to show something off interest, not always easy, because I want to make ‘my kind” off card. But I getting the hag off it. You can see what the interest off this birthday child are or not? ☺
***
Manchmal bekomme ich von Freunden oder Bekannten die frage eine Karte zum rundes Geburtstag Jahr zu basteln. So wie dieser hier, zur  60ste Geburtstag. Es müssen dann natürlich Interesse und Hobbys rein verarbeitet werden. Nicht immer einfach für mich, weil ich ja "meine Art " von Karte basteln will, aber geht immer besser. Sieht ihr welche Hobbys dieses "Geburtstags Kind" hatte?? ☺ 


Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...