maandag 20 februari 2012

Foto papier / photo paper

Dit was het resultaat van de test alcohol ink blaastechniek op foto papier. Zoals ik al zei, niet zo'n goed resultaat in mijn ogen. Wilde deze ook eigenlijk al weggooien.



Maar ik bedacht me nog op het laatste, de kleuren zijn zo levendig, zonde eigenlijk om het weg te gooien. Dus ruilde ik  de zwarte fineliner als doodle hulpmiddel in voor de witte gelpen en je..... lekker wild, los uit de hand bloemkes getekend. Ik heb het geheel ook zo gelaten en op een kaart geplakt. Soms weet je.... een ei is een ei. ☺

****
This is the card made with the alcohol technique on photo paper. Not my first choice. At first I would trough it into the trash, but at last I choice the use it after all.
I used this time a white gel pen to doodle. Quick and easy, not much thinking, just doodle. And ready was my card, like I say, quick and easy. But the colors are so brisk, that is already enough I think. 

***
Das hier ist das Resultat von der Alkohol Technik auf Foto Papier. So wie vorher gesagt, nicht so wie ich gedacht hatte. Wollte es eigentlich schon wegwerfen, aber habe es dann doch nicht gemacht. Die Farben sind eigentlich so schön hell, wurde dann doch schade sein. Also habe ich mein schwarzer fine-liner eingewechselt für ein weiser Gel pen und einfach rapp und schnell Blumen drauf gedoodlet. Meht braucht er nicht finde ich, also ......Fertig ist er. 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...