maandag 14 november 2011

Post en kliederen / Post en still getting messy

De gastbloggers van DIOL worden wel erg verwend. Ik wil jullie daarom graag nog deze 2 kaarten laten zien die ik afgelopen week kreeg als een dankjewel voor mijn bijdrage aan dit gastbloggerschap in september. 
Deze kaart kreeg ik van Rein. Mooi hé? 

Ik vind het een geweldig leuke opzet en de kleuren, prachtig gewoon. Dankjewel Rein. 
En deze stofkaart kreeg ik van Anneke.

Ze heeft mijn banner in stof afgedrukt en op de kaart gemaakt. De bloem is gewoon een eye-catcher. Ik ben er helemaal weg van. Anneke, heel erg bedankt. 
En dan zoals beloofd de 'droge' versies en al lichtelijk bewerkte alcoholinkt papiertjes. Wat een leuk resultaat geeft dat, ik ben er echt weg van. Moet dringend meer kleuren hebben hoor. ☺






Ik heb er nu al met stencils gesponst. Nou ja stencils. Ik heb in het verleden eens van die ijzeren embossing mallen gekocht, ik dacht dat dit door de big shot kon, maar wist ik veel. Het zijn echte embossingmallen. Maar goed, uitstekend voor stencil gebruik. Dus hier en daar een bloempje gesponst. Inmiddels heb ik nog heel wat papiertjes 'gedoopt' en gaat het kliederen lekker verder.  Het zijn geen achtergrondjes hoor........ wat het wel is???? Ik kan alleen zeggen, voor diegene die het begrijpen, .... ik ben begonnen!! ☺ 
****
 Again I got post as a thank you for my tribute as a guest writer at DIOL in September. The first card I’ve got from Rein. I love the colors and the layout. Just great, thank you so much rein.
The second one is from Anneke, she made an fabric card. And made an print from my Banner and put it on the card. (also in fabric) I love the flower and the card, so beautiful. Thank you so much Anneke.
And as promised, I would show you the dry in alcohol dripped papers. I love the results totally. I stenciled a flower into the card. They are now backgrounds, but what it is…. That I don’t tell for now, but I can say this, for whom who understands this, ….I ‘ve started.  ☺
****
Gerne möchte ich euch noch 2 Karten zeigen die ich bekomme habe als ein Dankeschön für meine Zeit als Gast Schreiber im September, bei DIOL. Sind die nicht wunderschön? Die erste karte habe ich von Rein bekommen. Und die 2te ist von Anneke, sie hat von alle Gast Schreiber die Banner kopiert auf Stoff. Toll nicht war?? Ein ganz großes dankeschön an beide. Ich liebe beide Karten sehr!!
Und dann wie versprochen das trocken Resultat von meine Papierchen die in Alkohol Tinte getauft waren. Super Technik, werde ich bestimmt öfteren machen. Ich habe schon ein paar Blümchen drauf gestensilt. Es werden keinen Hintergrunden wie manche denken, was es dann wird.... das sage ich noch nicht. Aber ich kann sagen, für die die es verstehen, ...... ich habe angefangen!! ☺ 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...