donderdag 3 november 2011

Kalligrafie en labels

Een paar dagen geleden liet ik mijn A2 vel vol geschreven met kalligrafische woorden zien. Ik vertelde niet erbij wat ik er van zou maken. Dat laat ik jullie nu zien.
 Dit was de uitgangspositie.

in stukken gesneden,

Dit papier van de Hema, 'return to sender' vind ik helemaal geweldig. 

Jolette nam het voor me mee tijdens ons viltdagje. Ik ben helemaal gek op handgeschept papier en al helemaal als er een goed doel achter zit. De kleuren matchen perfect bij mijn labels. 
Dit ziet er toch al super vrolijk uit vinden jullie niet? 

En dit is het eind resultaat. 

Omdat het papier al erg druk was en ik niet wilde dat de achtergrond niet meer zou opvallen, heb ik alleen een beetje bijgewerkt met  stempels en embossing poeder. (OT de stempels die ik gebruikte heb ik allemaal 'gered' van de afvaltafel van onze stampinback-dag. Koopjesjager ikke ☺ en ik zie geen foutjes hoor, die kleine oneffheden vind ik juist charme hebben). 




 En zeg nou eens eerlijk, zo ziet een kadootje toch heel gezellig en vrolijk uit ☺


I told you a few days ago that I would make something out off my calligraphic paper. Well, I'll show it know. I made labels, and I used 'return to sender " paper to match the background. Because I didn't want to blend the background I did not much to decorate the label more, just an stamp an embossing powder. I think a gift looks now much better and friendlier. Don't you think to? 
***
Jetzt zeige ich euch was ich mit dem grossen Kalligrafie Papier gemacht habe. Ich habe es in stucken geschnitten und Geschenk labels draus gemacht. Ich habe das Papier von "return to sender" als Hintergrund Papier benutzt. Nur hier und da ein Stempel und embossing puder drauf. mehr nicht, den ich will nicht das der Hintergrund verloren geht. Nah sagt mal ehrlich, so sieht ein Geschenk doch ganz toll aus oder nicht? 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...