zaterdag 1 oktober 2011

Mooie kaarten / great cards

Net zoals de rest van ons hier krijg ik heel graag post en zeker als het zulke mooie kaarten zijn als deze hier. Kijk maar snel mee. Ik kreeg de meeste tijdens mijn blogpauze, daarom heb ik ze nog niet eerder getoond hier. Nu werd het toch wel tijd. ☺


Deze kreeg ik van Petra

Super mooi, de verschillende technieken, ik blijf maar kijken en ontdekken. Prachtig.

Deze is van Bianca.
Bianca gaat binnenkort op aquarel les, maar zeg nou eens eerlijk. Heeft ze toch helemaal niet meer nodig, zo mooi gemaakt deze!
Deze is van Hermine.

Die kreeg ik als bedankje voor mijn gastschrijverschap bij DIOL, zo mooi gemaakt. 

Deze is van Jolette

Ik vind de kleuren weer zo machtig mooi. Prachtig!!
Dit is een fotokaart naar een schilderij van Eveline
Als je zo kunt schilderen, kun je vlg mij gelijk in een museum gaan hangen. Prachtig!!!

Meiden, heeeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk dank, dit soort post brengt altijd veel vreugde. Ik ben er blij mee. 
***
I love to get mail, and when they are so great as these cards, even more!! Just look. The fist one is from Petra. I can't stop looking, every time I see some new details. The second one is from Bianca, she soon will take an curse to do this more often, I think she don’t need it, she already knows how to do this. 
The third is from Hermine, as a thank you because I was guest writer at DIOL
And the 4 one is from Jolette, love those colours, an beautiful card. The last one is from Eveline, a photocard from a painting off her, if you can paint like this, wow!!
Thank you girls for these beautiful cards, I love each off them. 
 ****
Ich liebe es, genau wie ihr euch, um schöne Post zu bekommen. Diese Karten will ich euch dann auch gerne zeigen. Der 1ste ist von Petra, super schön alle diese Details. Die 2te ist von Bianca, sie will ein Wassermalerei Kurs nehmen, ich denke sie braucht das nicht, sie macht doch schon die schönste Sachen. die 3te ist von Hermine, ein Dankeschön weil ich Gast Schreiber bei DIOL im September war. 
Und die 4te Karte ist von Jolette, ich liebe diese Farben, einfach ein Traum. Die letzte Karte ist ein Foto Karte, es ist gemacht von eines der Gemälde von Eveline. Wer so kann malen, das ist doch der Hammer oder nicht? Wunderschön!!
Danke ihre lieben, ich bin begeistert von alle Karten. 

Groetjes van Janine


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...