donderdag 1 september 2011

Gastblogger bij Deze is ook leuk / guest writer

Deze maand wordt voor het 2de jaar achter elkaar een gastschrijversmaand georganiseerd bij de geweldige tutorialblog "Deze is ook leuk". Vorig jaar mocht ik al als gastschrijver aantreden en ook dit jaar ben ik weer van de partij. Leuk en een hele eer vind ik dat. 
Dit keer zijn we met 7 mensen, dus hebben we allemaal een vaste dag in de week waarop we onze linken laten zien. Ik 'ben' van de vrijdag. Dus morgen maak ik de aftrap en laat zien wat ik zoal gevonden heb op het web. Het wordt wel steeds moeilijker want de vaste dames hebben al bijna 1000 linken bij elkaar geraapt. ☺ Maar ik doe mijn best en hoop de lezers toch nog te kunnen verrassen met nieuwe linken en geweldige tutorials. 
Tot ziens bij "Deze is ook leuk"  en misschien vind  je weer iets nieuws en uitdagends. 

This month you can find me on Friday at "Deze is ook leuk" witch means, This one is also fun. This is a Blog with only links about great tutorials and where to find theme. 
I'm a guest writer this month and I'll show you every Friday great new tutorials and great links. Come and see what else you can find there. 

Dieser Monat bin ich als Gastschreiber zu finden auf  "Deze is ook leuk",  was soviel bedeutet wie "Dieser hier macht auch spass". Es ist ein Blog wo man viele linken findet was das Basteln angeht.  Die dazu gehörende anleitungen findest du auch da. Macht riesig viel spass, da mal rum zu schauen. Lasse dich überraschen und bringt mal ein besuch an "Deze is ook leuk". Ich bin jeder freitag da, also kommt gerne mahl vorbei,  der Tee steht fertig   ☺ 


Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...