zaterdag 4 juni 2011

Anneke's challenge

Anneke heeft op haar blog een zeer spannende challenge staan. Ze daagt ons uit  om een kaart, tag of ander project te maken in de kleuren van haar Mango Fool dessert.




Dit is  nog niet zo gemakkelijk gemaakt als gezegd, want het zijn kleuren waar ik normaal niet een kombi van zou maken. Maar een challenge is geen challenge als het te makelijk zou zijn.  Dussssssssssssss...... na veel wikken en wegen is het me toch gelukt om iets te maken wat ook een beetje in mijn stijl is. 


Ik maakte een bloem met de wasco techniek en streek het sjabloon daarna nog eens op handgeschept papier. Zo kreeg ik nog een mooie afdruk. De kleuren verder matchend gemaakt en klaar is mijn Mango fool kaart. Anneke, bedankt voor een hele spannende challenge. 

***

Anneke challenges us all to make a card, a tag or some other project inspired by the picture of her  Mango Fool dessert.
And  you can win a lot off 'goodies' !!! Just look at her place.
This is not so easy as it sounds, because these are colors that I normally wouldn’t combine. But a challenge is no challenge as it is to easy, sooooooooooooo ...... After extensive deliberation, I managed to make something a little bit in my style. I made ​​a flower with the crayon technique and used the template to make a duplicate on handmade paper. So I got a beautiful print. Then matched the colors and finish mine  Mango fool card. Anneke, thanks for a very exciting challenge.
***

Auf Anneke Blog steht eine super Herausforderung. Sie fordert uns auf eine karte oder etwas anderes zu machen von die Farben ihres Mango fool Dessert. 
Das ist aber noch nicht so einfach wie es geschrieben steht, denn es sind keine Farben die ich mir normal aussuchen wurde. Aber nach einige Denkzeit ist es mir doch gelungen eine Karte zu machen der auch ein wenig in meinen Still ist. Ich habe eine Blume gemacht mit die Wachsstiften technik, und das Muster habe ich danach nochmal auf ein handgeschöpftes Papier gebügelt. dadurck bekam ich nochmal einen sehr schönen abdruck. Dann natürlich die passende Farben dazu und fertig ist mein Mango fool Karte. Anneke danke für eine tolle Herausforderung

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...