vrijdag 13 mei 2011

Vogeltje / Birdie

Van Judith kreeg ik met voor mijn verjaardag een paar hele leuke stansen. Waaronder een vogel op een tak. Ik wilde natuurlijk proberen een kaart ermee te maken en zie hier het resultaat. 


De achtergrond is nog van mijn midagje kleuren in de serre. Het matdeel, is door de bighshot gedraaid en ingekleurd met distress inkt. Het vogeltjes kleurde ik ook in met distress inkt. De grasbolletjes stempel ervoor in wit en zwart, en nog een extra tekst stukje met lintje erop, welk ik verhoogd erop heb geplakt. Dit heet natuurlijk anders, maar ik weet niet hoe, dus als iemand de juiste benaming kent, roept u maar. 
***
Judith gave me for my birthday a couple of really nice punches. Including a bird on a branch. Of course I wanted to try what I could do with it and so this  card was made.
The background is a restpaper  off my afternoon painting in the conservatory. The matching paper is emboss through the bighshot and coloured with distress ink. The birds I also coloured with distress ink. The grass balls
  stamp on the front I stamped in white and black, and an extra piece of text with a ribbon on it, which I raised a bit. 
***
Judith hat mir zu mein Geburtstag ein paar wirklich schöne Stans ausschnitten geschenkt. Inklusive ein Vogel auf einem Ast. Natürlich wollte ich versuchen, eine Karte damit zu machen, und hier sieht ihr die Karte. 
Der Hintergrund ist ein Rest von mein Nachmittag mahlen im Wintergarten. Das matching Papier habe ich durch denn bighshot gedreht und eingefärbt mit distress Tinte. Der Vogel habe ich auch mit distress Tinte gefärbt. Der Gras Ball  Stempel in weiß und schwarz, und ein extra Stück Text mit einem Band drauf.  Fertig.

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...