maandag 30 mei 2011

Ik heb er nog een / I have another one

Jullie kennen me onderhand wel, als ik eenmaal aan het 'testen' ben blijft het niet bij een papiertje. Dus wasco achtergronden genoeg. Dus nog  een kaart gemaakt met deze achtergronden. De afdruk van het strijken werd zo leuk dat je er overal kleine landschapjes in zag. 


Omdat het niet makkelijk is met stempels over het wasco papier te werken heb ik de bloemkes aangezet met zwarte en witte gelpen. En vandaar uit werd deze kaart gemaakt. 


En omdat het papier nog niet op was.... (nog steeds niet op ☺) nog maar eentje gemaakt, deze keer met zachte kleuren gemat, met handgeschept papier. 




Ik vind het een erg leuke techniek dus er zullen nog meer volgen... vast en zeker.  ☺
****
 You know me by now, if I’m testing I’ll don’t stop at one paper.  So the crayons cards will be continued.  The imprint of the iron was so great that you saw everywhere  small landscapes. Because it is not easy to stamps into the crayons, I made some flower highlights with black and white marker. And so I made these cards. I think it's a very nice technique. There will be more to follow ... surely. 
****
Ihr kennt mich jetzt schon ein wenig, wen ich am testen bin bleibt es nicht bei ein Papier, sonder werden mehrere gemacht. Und davon habe ich noch eine Karte gemacht. Das Papier hatte tolle abdrucken wo man fast Landschaften erkannte. Und so wurde diese Karten gemacht. Es werden noch viele mehr folgen den ich finde dieser Technik super toll.  ☺


Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...