maandag 4 april 2011

Ken et.....? / is it OK....?

Met  mijn 'eigen' papier heb ik  eens geprobeerd om 'gewone' verjaardags kaarten te maken, en ik denk....  'et ken' . Ik ben niet zo van 'er moet veel op' maar nu wilde ik juist eens wat meer diepte in de kaarten brengen. 
De eerste  kaart heb ik gemaakt met de bloemen uit DIOL, de bloemen eerst flink geraffeld en gekreukeld. De witte achtergrond is handgeschept papier met daar bloemblaadjes in verwerkt. Vond ik wel een leuk detail. 




De ballonen kaart maakte ik  á la  een voorbeeld van Anneke. De balonnen en het 'time to..' zijn met foamtape (ik geloof dat heet zo?) opgeplakt.  




Best grappig eigenlijk. Misschien durf ik er een vlg keer  nog wel meer op te doen. ☺ 
 ****
With my own paper I have tried to make 'normal' birthday cards, and I think .... 'it  OK. I do not like to put much extras on the card, but now I just wanted to make some more depth into the cards.
The first card, I made again the flowers from DIOL, I wrinkled the flowers
 and roughed the edges. The whit blackground is handmade paper with flowers in it, I liked that detail. 
The
 balloon card I made from an example  á la Anneke. The ballons I glued with foamtape on the paper. Pretty funny actually. Maybe in the future I dare to put even more extras on the cards?  
***
Mit mein eigen gefärbtes Papier wollte ich auch mal "normale" Geburtstags Karten basteln. Und ich denke, sie sind schon OK gelungen. Normal mache klebe ich nie so viele extra Sachen auf die Karten, aber jetzt wollte ich extra Tiefe in die Karte rein bringen. Auf die Blumen Karte, habe ich wieder die Blumen gemacht die ich bei DIOL gesehen hatte. Das weise Papier ist handgeschöpftes Papier wo Blumenblüte drin verarbeitet sind.  Und die Ballon Karte habe ich nach ein Vorbild von Anneke gemacht. Die Ballone sind mit Foamtape drauf geklebt. Dadurch komme sie nach "Vorne". Hat eigentlich doch viel Spaß gemacht, und wer weis, mache ich ein Nähstes mal noch mehr drauf. ☺

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...