vrijdag 6 mei 2011

Bubble painting part 3

Hier nog een  kaart met de bubble painting techniek. Ik had met opzet voor rood en subtiel zwart gekozen omdat ik een oosterse kaart wilde maken. Ik wilde nl mijn nieuwe Chinese (of japanse) schrift stempel (natuurlijk AS) gebruiken. 


En voor de eerste keer heb ik ook een stuk karton van een doos gebruikt. Toen ik de stukjes scheurde dacht mijn ventje dat ik gek werd. Had ik niet immers genoeg papier?? Nee hoor, dit wil ik ook gebruiken. Dusssssssssssss.... Hier het resultaat. 
Ik heb de achtergrond door de Big shot gedraaid, een bamboe motief gebruikt. Dit geëmbosst met goud en zwart en daarop de japanse (of chinese ? hellup)  schriftstempel geplakt. Goud koordje eraan, 2 I-Tjing munten en klaar is mijn  ja..., chi....,   oosterse kaart. 


Here is another card with the bubble painting technique. I purposely chosen for red and  subtle some black.
Because I wanted to make an oriental card. I wanted to use my new Chinese (or Japanese) script stamp (of course bought at the AS). And for the first time I have used a piece of a cardboard box. When I tore the pieces of,  my husband thought I was going crazy.  did I not have enough paper? No, I want to use this one.  Soooooooooooooo .... This is the result. I put  the background trough the Big Shot, used a bamboo motif. This embossed with gold and black and then stamped the Japanese (or Chinese? help) script  image. A Gold cord and some I-Tjing  coins and here is my  Jap…, Chin… Oriental Card!!
****
Hier noch eine Karte gemacht von die Hintergrunden mit der Blase Maltechnik. Ich hatte absichtlich rot und subtiles schwarz gewählt, weil ich  eine Orientalische Karte daraus machen wollte. Ich wollte nämlich mein neuer Chinesischer (oder Japanischer) Schrift Stempel (natürlich AS) benützen.  Und zum ersten Mal habe ich auch ein Stück von einem Karton verwendet. Als ich die Stücke von das Karton kaputt riß, hat SG geglaubt  ich wäre verrückt. "Ich hatte doch genug Papier?" Nein, ich will das hier benutzen. Alsoooooooooooo ....  
Ich habe den Hintergrund durch den Big Shot gedreht, eine Bambus-Motiv. Das habe ich mit Gold und Schwarz embossing Puder erhitzt. Dann der Japanischer  (oder Chinesischen?...Hilfe) Skript Stempel drauf geklebt. Eine Gold Schnur und I-Tjing Münzen und fertig ist er,  mein  Ja......., Chi.........., orientalische Karte. 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...