woensdag 6 april 2011

Art journey Challenge

Ik doe weer eens mee met de Art journey challenge. Ik heb nog niet zoveel stempels van Art journey, maar dat gaat over een weekje vast veranderen, ☺ want ik ga natuurlijk naar de Art specialy beurs in Zeist. Ik verheug me er erg op. In elk geval is de challenge van deze maand, TAGS. Ik heb een Waterval Tag kaart gemaakt.





Mijn ventje heeft er zelfs een filmpje van gemaakt. Een heel stuk betere kwaliteit dan die wazige filmpjes van mij. Zo kunnen jullie duidelijk zien hoe het werkt. 
video



I participate again with the Art journey challenge. I haven’t much  stamps from Art Journey yet, but that will change in  a week  because I'm naturally visiting to the Art specially Event in Zeist. I look forward to this event very much. In any case, the challenge of this month is Make a TAG. I have made a Waterfall Tag card. The photos showing how the card looks when you pull the tag. And my homey has even filmed it. My filming wasn’t that good, so now you can see properly how this card works. 
***
Ich mache mal wieder mit bei der Herausforderung von Art Journey. Ich habe noch nicht viele Stempeln von Art Journey aber das wird sich bald ändern, denn ich fahre zur Art Specially Börse in Zeist, und da werde ich bestimmt mit einige von deren stempeln nach Hause kommen. ☺ Die Herausforderung ist, mache ein Tag. Ich habe eine Wasserfall Tag auf eine Karte gebastelt. Die Fotos zeigen wie das Tag sich öffnet. Und mein SG hat es auch noch auf film fest gelegt. Meine Films waren ja ein total schlechtes bild. Also jetzt könnt ihr gut sehen wie die Karte wirkt. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...