donderdag 31 maart 2011

Op de valreep / at the last minute

De challenge van Bianca's "each card is unique" van deze maand is om een kaart met de  maskertechniek te maken. Ikke met mijn grote mond roep gelijk spontaan "oh leuk dan maak ik er 10". Nou........ nee dus. Ik mag blij zijn dat ik een kaart net nog op de valreep gemaakt krijg! Maar om niet helemaal af te gaan heb ik er toch nog 2 afgekregen.  Sorry Bianca, de vlg keer ben ik wel op tijd. 
Ik heb deze keer met zachte kleuren gewerkt en bij de eerste kaart een bloemetje erboven opgezet nav een linken tip bij DIOL. Omdat ik wilde dat het een beetje op een roosje leek, heb ik handgeschept papier eerst flink gekreukeld, is ook nog gelukt vind ik. 








Van Judith kreeg ik deze week nog hele leuke post. 




Een pop-up kaart, die ik zo leuk vond en nog leuke figuurtjes en een gestempeld boterhamzakje erbij.  Judith, hartstikke bedankt. De kaart is  geweldig leuk. 




En de extraatjes, ... super lief. Dankjewel!




En net kwam deze kaart nog aan, van Petra. De kleuren van deze kaart zijn zo diep en mooi. Gewoon prachtig. Petra, heel erg bedankt. 


***
The challenge from  Bianca's "Each card is unique" this month was to make  a card with the mask making technique. Spontaneous I shout with my big mouth  "oh, I’ll  make 10". Well ........ I did not. I am lucky that I can get one card ready. But at the last minute I made these 2.  At the first card I made a little flower at the top, after a tip in DIOL Sorry Bianca, the next time I’ll be quicker. 
The post brought me this week also a great pop-up card from Judith, with some extras too. So lovely off her. Thank you Judith, I love everything. And the last Card, is from Petra, the colours are  so great, I love them. Petra, thank you so much. 
*****
Der Herausforderung von Biancas "each card is unique" von dieser Monat war "mache eine Karte mit den Mask Technik". Weil ich dieser art von karte basteln sehr mag rief ich mit mein großer Mund, " ohh, dann mache ich bestimmt 10". Nun........ leider nicht. Ich hatte zuviel zu tun, also kam ich auch nicht ans Karten basteln. aber ich habe es noch gerade rechtzeitig geschafft. Und hier sind dann doch noch 2 Karten. Auf die erste Karte habe ich eine Blume gemacht nach ein Tipp bei DIOL. Sorry Bianca, nächstes mal werde ich bestimmt schneller mitmachen.  
Und auch noch brachte mir dieser Woche Tante Post eine wunderschöne Karte von Judith. Sie hatte auch noch was süße Bastel Sachen mit geschickt. So lieb von ihr. Und die Karte ist einfach Toll. Danke dir liebe Judith. Und die letzte Karte ist von Petra, die Farben sind so schön, einfach toll. Petra, ein ganz herzliches Dankeschön an dir. 

Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...