zaterdag 12 maart 2011

Lentefreubels deel 3 / springjoy part 3

En we gaan door. Ik wil echt proberen iedere keer iets anders te doen met het papier van de lentemiddag. En dat is nog niet zo makkelijk. Maar aldoende leer ik toch weer wat nieuwe uitdagingen aan te gaan. 
Deze kaarten maakte ik voor een vriendin die in een Hospice werkt en aan de familieleden van haar overleden cliënten een sterkte kaart stuurt. 


"Vroeger" wilde ze altijd engelen kaarten, maar ik mag gelukkig een beetje mijn eigen ding doen, want na zoveel engel kaarten maken ben ik er wel een beetje op uitgekeken. Er moet nu wel  ook nog steeds een engel charm op, de rest mocht ik zelf verzinnen. Leuk toch.  
De tekst schreef ik nav stempels afgekeken bij  Godelieve.  Die schreef ik met deze stift van la Blanche, een embossingstift. Zo leuk, 2 verschillende schrijfpunten en na het schrijven gewoon met clear embossingpoeder erover en heaten. Leuk om te gebruiken. Bij de paarse zit de charm aan de binnenkant, want ik vond hem niet mooi op de voorkant. Moet kunnen denk ik?☺


Mijn vriendin wil ze in alle kleuren, dus dat is even zoeken tussen de papieren. Je merkt toch dat je altijd erg naar een bepaalde kleur neigt, maar.... ik heb ook een rode kunnen maken. 




*****
And more to see and make. With the papers from the Spring joy I made the following cards. I want to try to make each time something different, not so easy. ☺ The green card I made for a friend  who works in a Hospice. When one off her patients dies she sends a 'with sympathy' card to the family. In the past I made just angel cards for her, but now it was OK to make something more my style. The only remark was to put a little angel charm into the card. 
The text I wrote, afther an idea from Godelieve,  with a embossing pen, from La Blanche, so nice to do. Just after writing some clear embossing powder on it and heaten. 
The second cart I put the charm on the inside, didn't like it on the front ☺. 
My friend wanted this cards in all kind off colors, but I tend to make always the same colours. Much in blue, but I could also make one in red. 
****
Wieder ein paar karten gemacht von die Frühlings Spaß im Wintergarten. Die grüne Karten habe ich für eine Freundin gemacht die in ein Hospiz arbeitet. Wenn ein Patient stirbt, schickt sie immer karten zur der Familie.  Anfangs musst ich Engeln Karten machen, aber jetzt darf ich auch mehr meine styl von Karten machen. Super, denn ich wusste nichts neues mehr zu machen mit die Engeln Karten. Sie will nur ein kleines Engel Charm an die Karten hängen haben. Also, das ist ja kein Problem. Der schrift auf dieser Karten habe ich mit der embossing stift von La Blanche gemacht, dies nach eine Idee von Godelieve. Dieser stift ist super. 
Die 2te Karten habe ich der Charm an der Innenseite geklebt, ich fand es nicht schön auf die Vorderseite
Meine Freundin wollte diese Art von karten in verschiedene Farben, ich neige aber danach immer die gleiche Farben zu machen, viel in Blau. Aber ich konnte doch auch noch eine Rote Karten daraus machen. 
Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...