dinsdag 1 februari 2011

Zin om te lachen?? / Want to laugh?

Mijn lessen van let loose gaan lekker door. We zijn al bij les 7. Ik  laat niet alles meer zien hier, ben niet altijd tevreden met wat ik maak. Maar vandaag had ik gewoon even zin om te lachen en hoop ook bij jullie een glimlach op het gezicht te kunnen toveren. De opdracht was om een collage te maken met papier en mooie teksten erbij. Ik koos voor een zelfportret. ☺ Sjuul en ik samen aan de wandel in de natuur!!! En de tekst.... dat moge duidelijk zijn. 


En werkt het al??
*****
Lesson 7 allready off Let Loose. I know that I show not everything anymore, that's because I'm not always satisfied with my work. But today I did want to laugh, so I hope that I also can make a smile at your face with my work? We hat to make a paper collage, and choose a good text. So I made a selfportret, Sjuul my dog and I walking in the nature. And the text.... need I say more? So... is it working yet? 
                                                                             ****
Lektion 7 schon von der Kurs Let Loose. Ich zeige nicht alles mehr hier, den nicht alles schaft es bis hier ☺ Aber heute hatte ich lust zum lachen und hoffe ich kann auch euch zum lachen bringen mit meine Arbeit?
Der Auftrag war, mache mit Papier und text eine Kollage, und ich habe ein Selbst Porträt gemacht, zusammen mit mein Hund Sjuul spazieren in die Natur. Und der text.... brauch ich mir zu sagen? Und....... wirkt es schon? 
Best wishes from Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...