zondag 27 februari 2011

A long word book

Ja ik weet het,  een titel van niks, maar eer ik dat woord heb opgeschreven in 2 talen heb ik mijn log al vol ☺
Ik heb nl een .... let op hier komt het.... Leporello pianohing boek gemaakt. Nou.... is dat niet knap..... zo'n lang woord voor een boek? 
In elk geval bij Penny van "a Penny for your toughts" zag ik deze tutorial en moest het ook eens uitproberen.


Ik heb een fotoboek gemaakt voor een lieve jarige. De bladzijdes heb ik eerst allemaal  bestempelt en toen de foto's erin geplakt. Uiteraard met passend papier gemat. 


De voor en achterkant maakte ik van een mooie servet en met verschillende soorten embossing poeder. Kralen ter versiering en klaar is mijn...
leporello piano hing foto boek. ☺Heel erg leuk om te maken, wel wat omslachtiger dan een 'gewoon' piano hinge boek. Ligt dus toch aan de naam denk ik dan? ☺ Happy Birtday Barbara
***********
Yes, I know, how is this for a  title?  But before I've written the right word in two languages, I‘ve  already filled my log 
I made an .... watch out here it comes  .... Leporello piano-hinge
 book.
 Well ....isn’t that cute ..... such a long word for a book?
I saw  at Penny’s  "a Penny for your thoughts"  this tutorial and it had to try it too. I made it  for a sweet birthday friend. It is an photo book. First I started to stamp the pages,  and then pasted the pictures in it, but first matted with matching paper. The front and back I made with a pretty napkin and with different types embossing powder and some decorative beads. And there you have it, my  
leporello piano hinge picture book.  Very nice to make,  a little more work  than a 'normal' piano hinge book. But that must be in the name I think?
 Happy Birthday Barbara
************
Ja, ich weiß, was für ein blöder Titel ist das den? Aber bevor ich  das Wort in zwei Sprachen hin geschrieben habe, ist mein log bereits schon ganz gefüllt ☺. 
Also pass auf, hier kommt es. Ich habe ein .... Leporello piano hinge Buch gemachtNun .... ist das nicht nett ..... so ein langes Wort für ein Buch?
Bei Penny von "a Penny for your thoughts " sah ich dieses Tutorial und wollte es  auch mal versuchen. Ich habe es für ein ganz Liebes Geburtstagkind gemacht.  Die Seiten habe ich erst bestempelt mit passende Stempeln und danach Fotos rein geklebt, natürlich auf  passendem  unter Papier. Die Vorder-und Rückseite habe ich mit eine  Serviette und mit verschiedenen Arten von Embossingpuder dekoriert, ein Paar schöne Perlen dazu, und so ist mein Leporello piano hing Bilderbuch fertig.  Auch wieder toll zum basteln, aber ein wenig umständlicher als ein "normales"  pianohinge Buch. Das muss durch den  Namen komme  denke ich?
 Herzliche Gluckwünsche Liebe Barbara
Groetjes van Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...