zondag 16 januari 2011

Lesson 2, Let Loose, Silhouettes.

Ik heb lang nagedacht deze keer, want ik wil het "let loose" gevoel 2 kanten uit laten gaan. Niet alleen creatief maar ook het gevoel vrij kunnen laten. ☺


Vrij vertaald betekent mijn 2de pagina het volgende: Mijn hoofd zit vaak propvol, met denken, ideeën, vragen, liedjes, gevoelens en wat nog meer. Om dit in harmonie te brengen is humor in mijn leven erg belangrijk. 


Het hoedje betekent enerzijds, 'that's me', ik draag graag hoedjes ☺ maar anderzijds wil ik die gedachte in mijn hoofd houden die voor mij belangrijk zijn en dat combineer ik weer met humor, vandaar het liedje "hoedje van papier". Enne wie goed kijkt, mijn hoedje heeft zelfs een voile ☺
Op naar les 3. 


For the second lesson from the course "let Loose", I have tought long what to make. I not only want the let loose feeling in a creative way but also let my feelings come back in my work. So I made this page and it means: My head is often packed with a lot off thoughts, ideas, questions, songs, feelins, inspirations and more. So in order to  harmonize this humor is very important in my life. And the hat, I love hats, so that's me. But also the hat keeps  those thoughts that I want to keep in my head. And the harmony in humor here is the the child song "hat off paper". And now, of to lesson 3. 
                                                          ****
Für die 2te Lektion von Let Loose "mache ein Silhouette",  habe ich lange nach gedacht, was mache ich dieses mahl? Und weil ich das "let Loose" Gefühl nicht nur Kreativ aber auch in Gefühl ausbilden will,  habe ich diese Seite gemacht. Frei übersetzt ☺ bedeutet es folgendes: 
Mein Kopf ist oft voll mit Ideen, Gedanken, Inspirationen, Gefühlen, Lieder uns was noch mehr. Um das alles zu Harmonieren brauch ich Humor in mein Leben. Darum hier auch der Hut, einerseits, bin ich das den ich liebe Hütte und anderseits soll es die Gedanken im Kopf behalten die ich behalten will. Der Harmonie mit den Humor ist der Text von das Kinder Lied "Hut von Papier". 
Und jetzt auf nach Lektion 3. 


                                                      Best wishes, Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...