zaterdag 4 september 2010

Ying en Yang

Tja, wat moet ik zeggen? Ik heb dit potje al heel lang, ik wist alleen niet wat te doen ermee? Ergerde me gruwelijk dat 'het' niet deed wat ik wilde. Je zag er niks van, moest wel rotzooi zijn.
Maar ja, toen kreeg ik tekst en uitleg van Jolette, dat potje van haar kwam me wel heel bekend voor en oh..... zo doe je dat dus? En hoe heet dat??? Resist?!







Eenmaal thuis moest ik het natuurlijk nog eens proberen en 
ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, 
maar ik kan haast niet meer stoppen. 
Wat is dat verslavend om op deze wijze kaarten te maken. 
Dit is mijn thuis probeersel,
Ik  wilde er toch een kaart maken. 
En dan krijg je dit. 
Eerst een fantasie vogel gestempelt met versamark, 
(watermark stamp pad) geëmbost met emaille poeder, 
ingekleurd met distress en nogmaal de vogel gestempelt met 
zwarte inkt. Lintje erbij, I tjing munt erop en Harmony gestempelt, 
klaar is mijn ying en yang kaart.



















Well what can I say? I got this can for  a long time,
 didn’t know what to do with it? 
I was annoyed because 'ít' didn't do what I want.
But then  I received a full explanation from Jolette… she hat also that can and oh ..... this is how its done? 
How dose ist called, Resist?!At home I tried it again and now I can't stop, it is addictive. 
This is what I tried at home and made this card of my test paper.
At first I stamped a bird with Versamark on my paper, embossed it and coloured with distress ink.
Than I put another bird, this time with black distress inkt. 
Put a ribbon, and a little I tjing coin on it, stamped Harmanoy on it and 
ready is my Ying and yang card. 


                                          Greetings from Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...