maandag 6 september 2010

En het gaat verder / and it goos on

We zijn er
nog niet hoor, want ik heb bij Jolette ook met alcohol inkt geoefend. Erg leuk om te doen, heel leuk resultaat, maar iets moeilijker om er later iets van te maken. Tenminste voor mij, want ik ben nog zoekende in deze materie. Dit waren de probeersels. Na het kliederen met de inkt heb ik  nog met goud embossing erop gestempelt. Van de bamboe afdruk wilde ik een kaart met een oosterse uitstraling maken en  de boom heb ik gelijk gebruikt bij de volgende challenge  van 'each Card is Unique' van Bianca. En omdat je op een been niet kunt staan, nog maar eentje er bij. Vierkantjes op een kaart was de uitdaging. De laatste is gemaakt met oa inchies stempels, lekker wild vond ik zelf. 



I have more to show what I’ve practiced at Jolettes place. Alcohol ink, very fun to do, very nice results, but difficult to make something of it later. At least for me,  because I'm still looking into this matter. These were the tryouts. Afther the mess with the ink I stamped and used embossing powder to complete it. From the bamboo print I wanted to make a card with an oriental look. And the tree I used   for the next challenge of 'each card is unique' from Bianca. And because you cann't stand on one leg, I made another one. Squares on a card was the challenge. This one I made entirly with squares, and used inches stamps. I think it looks 
cheerful.

                                                                 ******
Es geht weiter, ich habe nämlich noch etwas gelernt bei Jolette, nämlich mit Alcohol Tinte arbeiten.  Lustig um zu tun, schönes Ergebnis,  aber schwierig etwas davon zu machen, zumindest für mich, weil ich ja noch neu bin auf dieses Gebiet.   Das hier sind die Proben. Wie ich mit der Alcholtinte fertig war, habe ich noch mit Gold embossing Puder gestempelt. 
Aus das Papier wo der Bambus drauf steht wollte ich eine Orientalische karte machen.
Der Baum habe ich gleich verwendet für die nächste Challenge von Bianca. 
Es sollte eine Karte mit Qaudraten sein. Und weil man auf ein Bein nicht stehen kann, habe ich gleich noch eine Karte gemacht aus Papier mit inchies. Sieht fröhlich aus finde ich.  


Greetings from  Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...